de-ale mele

Scrisul

Stau cu pagina de WordPress deschisa, pregatita pentru un nou post. O am deschisa de azi dimineata si de fiecare data cand ma uit la ea, parca nu imi vine sa scriu. Poate nu e stilul meu sa scriu pe blog, poate pana acum a fost doar o chinuiala, sau poate nu.

De mica mi-a placut foarte mult sa scriu. Scriam pe foi, pe coperti, pe caiete de matematica, pe foi de desen pe ce apucam. Imi placea sa scriu despre ce am facut in ziua respectiva si ce as fi vrut sa mai fac., despre mamica si bunica mea. Ma linisteam cand vedeam povestea mea negru pe alb. Recitesc si acum unele dintre ele ( alea pe care le mai am ) si ma amuza ce gandire nebuna aveam( ce-i drept inca am ).Ā  Mi-am luat un jurnal , vi l-am aratat si voua si am scris doar 3 pagini in el. Nu ma mai atrage, sau poate nu mai simt nevoia sa ma eliberez prin scris, sau poate nu mai am timp.

Simt ca am atatea de spus si nu stiu in ce forma sa le spun. Cand am inspiratie, nu am timp sa scriu, cand am timp s-a dus si inspiratia… Of, of, mai mai..

4 thoughts on “Scrisul”

  1. povestea cred ca era scisa negru pe alb šŸ™‚
    eu nu sunt talentata la capitolul scris, scriu atunci cand am inspiratie, cand am chef šŸ™‚
    timp am ……inspiratie sa fie šŸ™‚

Leave a Reply

