de-ale mele, timpul

Daca n-ai matusi care sa te intrebe de nunta, nu-i bai..

Te intreaba altii. Si cu aceasta nota draguta incepe si povestirea mea .  Sunt cu dl. Marmotzel de ceva vreme , ne-am mutat impreuna, ai mei l-au cunoscut , deci toate bune si frumoase. Ba mai mult, tata este foarte incantat de faptul ca fata lui si-a gasit un baiet asa bun 😀  Oauuu! Dl. colonel a fost de acord ( stau sa ma intreb oare de cand s-a imblanzit 😛 ) .

Zilele trecute vorbeam cu tata la telefon si din una in alta, nu stiu cum s-a ajuns la intrebarea : ” Cornelia, tu vrei sa te mariti anul asta in vara? Daca vrei sa imi spui , sa fiu pregatit. Imediat discut cu niste prieteni, gasim taraf, fanfara, aducem tot ce e nevoie numai sa imi spui. ” Aaaaah, pauza. Trag aer in piept , ma linistesc si ii spun frumos ca nu e cazul, sa stea calm, cand o fi , o fi.

Nu ne-am gandit la treaba asta momentan , nu e o chestie pe care trebuie sa o facem neaparat acum. Suntem bine, ne iubim si ne traim viata cat de frumos putem noi. Cu o voce trista, imi zice sa ma mai gandesc la variante si mi-l da pe unchiul meu la telefon : ” Auzi, mai fata, da un nepotel nu ne aduci si noua anul asta? ”  Pfooooaaaaaiiii, ma v-ati pus toti in capul meu sa ma marit si sa torn copii. Ati innebunit ( imi ziceam in gand). Ii explic si lui frumos ca daca vrea, fac unul si il duc acolo 😆 Mai in gluma , mai in serios, in ultimul timp toata lumea ma intreaba cand ma gandesc sa… cand facem si noi un copilas, cand? cand? cand?

Va spun drept, momentan sunt ok asa, nu am nevoie de nunta , de bebe sau de orice altceva. Poate de-o masina as avea nevoie 😛  Stau si ma intreb ce s-o fi intamplat cu matusile mele ( bunici din pacate nu mai am decat unul, care saracul.. of.. nu vreau sa imi mai amintesc). Oare ele nu ma suna sa ma intrebe cand am de gand sa fac pasul mare ? Ca sa le raspund in stilul meu scorpionesc 😀

Over and out,

Marmotica

 

9 thoughts on “Daca n-ai matusi care sa te intrebe de nunta, nu-i bai..”

  1. @VirtualKid, bine ai venit la mine. Pai probabil ca o sa se intample la un moment dat si asta, dar momentan nu am nevoie. Mi-e f bine si asa 🙂

  2. Pingback: Eram precisa!

Leave a Reply

