primavara

1 martie

Azi teoretic incepe primavara, martisorul vesteste vreme buna, ghioceii de pe tarabe ne spun ca e cazul sa vina si soare mai calduros si toata lumea e intr-o alergatura continua.

Am trecut pe la Dristor, m-am luptat cu tarabele, cu martisoarele, cu oamenii care mai aveau un pic si ma calcau in picioare si am triumfat : am luat trifoi pentru fetele de la munca sa le poarte noroc si pentru baieti am luat ceva mai simbolic ( nu pot zice , cine stie poate citeste seful). Treaba nu s-a terminat aici, si la metrou aglomeratie, toata lumea cu pungute , cu martisoare, baietii timizi cu cate-o zambiluta sau lalea in mana..eheee agitatie mare 😛

Am ajuns la munca si am continuat nebunia, clientii au dat navala am avut de munca incat nici nu am apucat sa dau geaca jos de pe mine. Au fost foarte draguti majoritatea si ne-au adus martisoare, floricele si ceva dulciuri.  Tin minte cum eram inainte, ma agitam atat de mult cu cateva zile in urma. Voiam sa iau martisoare pentru toti de la scoala, trebuia sa iau si pentru profesori, pentru prietenii de acasa si abia asteptam sa vad ce o sa primesc de la colegi : broscute, trifoi, cosari si tot felul de forme haioase.

Florile de mai jos le-am primit noi de la clienti si m-am gandit ca daca nu va pot oferi in persoana, vi le ofer virtual 😀

Si chiar daca afara e cam innourat, sper sa vina primavara cat mai repede!

2 thoughts on “1 martie”

Leave a Reply

