de-ale mele, iubire, leapsa, relaxare, sanatate, timpul

Leapsa

Daca tot am inceput primavara cu lepse, Lilly s-a gandit sa imi mai dea de munca. Ia sa vedem ce iese :

IUBESC –vremea frumoasa, familia, il.. pe dl. marmot, soarele, apa, muzica, viata, frumosul, linistea, gandul, timpul..

CRESC – pe zi ce trece, si nu incetez sa fiu uimita.

PACATUIESC –sunt om.

CITESC –carti, ziare, bloguri, twitter-ul, ce scrie pe spatele produselor cosmetice 😛

CRED -intr-o forta mai mare decat noi; in mine, in noi, in toti cei care imi demonstreaza asta.

MIMEZ – la jocurile de mima .

VISEZ – mai mereu.

CER – si sper sa primesc. ( in limite rezonabile bineinteles) .

SPER – sa nu-mi imbatraneasca sufletul.

FRUMOS – e sa iubesti.

DESTEPT – eheee…

FEMEILE – sunt muuulte 😆

SEX VS. DRAGOSTE -ambele.

DETALIILE – nu trebuie mereu urmarite 😛

ISTORIA -mi-a placut intotdeauna,

TENTATIA – e la fiecare pas ( Milka ma urmareste peste tot :lol:)

GRESESC – si constientizez , repar si imi cer iertare.

DUREREA – de masea e groaznica.

SUFERINTA – face parte din viata noastra.

SINGURATATEA – poate sa apara si cand esti inconjurat de oameni.

CE CONTEAZA – sa nu uitam sa traim.

VIATA – trebuie traita , nu visata.

EU– o marmotica simpatica 😀

 

Hihi, mi-a placut tare mult leapsa asta, asa ca ofer oricui vrea sa scrie. Vedeti ce iese, ca e interesant.

O dupa-amiaza placuta!

3 thoughts on “Leapsa”

  1. cel mai frumos raspuns “TENTATIA – e la fiecare pas ( Milka ma urmareste peste tot 😆 )”
    ai incercat milka cu zmeura? hmmmm delicioasa

    1. daaa, e super buna 😀 Am descoperit si biscuiteii de la Milka, la fel de buni. Stiu ca Milka nu e cea mai buna ciocolata de pe piata, dar oricum este printre cele mai bune 😀

Leave a Reply

