sanatate

Vicii, delicii si noi ce mai papam?

Acum 2 ani ziceam eu intr-un post ca beau cafea pentru ca imi place aroma si pentru ca imi aduce aminte de casa de la tara.  Acum 2 luni, mi s-a interzis sa mai beau cafea pe langa multe altele. Ce ma fac eu ? Dimineata abia astept sa ajung la servici sa savurez o cafea fierbinte pe balcon.  Si sa pap un biscuitel Belvita. Ahh, placeri ! Am incercat sa imi iau de acasa cafea fara cofeina ( ca din aia am voie), parca nu merge.. Simt eu ca ceva nu e in regula. Mi-au interzis si ciocolata, ( chin pe mine).

Ce mai urmeaza imi interzic sa beau si apa ? Ca nici aia nu o fi buna?

Am auzit de iaurturile care contin bifidus essensis ( cred ca asa se scrie) , ca si anume nu sunt bune. Contin o bacterie care afecteaza colonul.. urmeaza sa ma documentez mai bine sa vad exact ce efecte are asupra corpului nostru. Apoi painica noastra cea de toate zilele nu e buna nici aia. Are amidon mult si ar trebui sa consumam mai multa paine neagra . Laptele iar nu e bun, contine si ala nush ce prostii . Legumele nu mai sunt din Romania, pana si merele le aducem din afara.Puii sunt injectati cu substante daunatoare, carnea de porc contine la fel diverse substante care nu sunt benefice, unde mai pui ca pestele din comert e adus din alte tari care nu il comercializeaza pentru ca provine din ape contaminate. ( vezi pangasius ala de nu are oase).

Deci, eu vreau sa stiu ce mai mananc?

6 thoughts on “Vicii, delicii si noi ce mai papam?”

Leave a Reply

