primavara, relaxare, sanatate, sarbatori

Dupa sarbatori

Hristos a inviat!

Anul asta am petrecut in familie completa( ai mei, ai lui, ai nostri ) , au venit ai mei la Bucuresti si a fost super frumos. Ne-am bucurat de vremea minunata, am stat in curte, am facut si un gratar delicios. A fost o atmosfera tare placuta si iepurasul de anul asta a fost darnic : mi-a adus-o pe mami 😛

Din pacate, am avut si ceva probleme. Duminica noapte spre luni m-am simtit tare rau, si luni inca nu mi-am revenit total . Am fost la un gratarel in Snagov si abia am putut sa mananc ceva. Am facut excese si tot ce mi-a interzis doctorul evident ca am mancat 😀 De azi trebuie sa ma refac. Merg la tae-bo si aerobic si dau jos colacelul de la burtica.

De acum trebuie sa vedem ce facem de Revelion ca doar imediat vin sarbatorile de iarna , nu ? 😆

Sa-mi ziceti cum va vindecati dupa sarbatori, poate aveti trucuri mai bune 😛

1 thought on “Dupa sarbatori”

  1. Adevarat a inviat!
    Sincer…….niciodata nu am suferit de sarbatori din cauza ca am mancat prea mult, in general am un regim alimentar echilibrat, cu 3 mese pe zi, cu tot ce imi pofteste inima, dar fara excese. De Paste am mancat din toate cate putin, dar n-am simtit nici o schimbare, poate doar asa o pofta de salate verzi si fructe (asta nu prea am mancat).
    cu siguranta ca o sa te ajute miscarea si regimul alimentar 🙂
    de revelion si de Craciun o sa fac exact ce am facut si anul asta, in familie, nimic interesant 🙂 dar pana atunci trebuie sa ma bronzez 😉
    ai ghija de tine!

Leave a Reply

