de-ale mele, Song of the day, timpul

Scurte de marti

  • Azi ma simt mai odihnita, mai linistita, mai energica decat de obicei . Totul se datoreaza antrenoarei de aerobic/tae-bo Sophy Nicolae, care e un izvor de energie.
  • Mi-am propus sa merg de 3 ori pe saptamana la sala, sper sa ma tina.
  • Reclamele de la tv au volumul dat la maxim ( cel putin asa mi se pare mie) .
  • Usor, usor ma reapuc de traduceri, dupa o pauza destul de lunga.
  • Nu-mi place vremea de azi, vreau sa fie soaaareee.

p.s. Cantecelul zilei este :

7 thoughts on “Scurte de marti”

  1. toti antrenorii de sport au energie si radiaza mereu 🙂 e o caracteristica a lor, deasta ne fac si pe noi sa ne imaginam ca suntem fluturasi 😉

    1. Si te simti cu totul altfel dupa miscare.. se modifica tonusul de la o zi la alta in bine 🙂

Leave a Reply

