de-ale mele

Pause…Press play !

Cand am intrat pe blog sa vad daca mai e vreun mesaj acolo in spam, nu mi-a venit sa cred ca nu am mai scris din mai. Va dati seama? Din mai, nene. Nu, nu am luat nicio pauza de la blog, cel putin nu in mod intentionat. Pur si simplu nu l-am mai deschis, n-am mai citit nici din blogroll-ul meu decat asa foarte putin . Adevarul e ca imi lipseste, am zis ca ma saturasem de online, dar nu se poate domle fara tehnologie. Sunt pe twitter in fiecare dimineata cand ma duc spre munca si imi place.

Inca nu am plecat in nicio vacanta, dar deja sunt planificate niste mici escapade ba pe la munte, ba la mare, poate cu putin noroc un Maroc ( si facui si o rima) . La munca viata inca imi este ingreunata de faptul ca nu mai pot intra pe mai multe site-uri. Se intampla sa fie zile si mai libere si sa nu am treaba mai multa si in loc sa stau sa mai citesc una alta, sa ma mai informez si eu, ma apuc sa fac ordine prin dosare. Sau sa imi schimb locul pixurilor, sau stau cu ai mei colegi pe balcon la o mica ‘barfa’ .

Ah si sa nu uit, am descoperit 2 filme faine : The Lincoln Lawyer si The way back .Va recomand din toata inima, asta daca ma mai citeste careva 😀

p.s. face vecinu gratar si miroase intr-un mare feeeel. Deja imi ploua in gura si imi vine sa ma duc sa iau niste mici sa incingem si noi un gratar, ca doar putem .

 

 

Leave a Reply

