calatorii, relaxare

Una alta

Luna septembrie a fost plina de plimbari. Dupa ce m-am intors din micul tur , am plecat spre mama, la Ua’cab. Au fost 4 zile linistite, m-am relaxat si am avut timp sa povestesc vrute si nevrute cu mami. Pacat ca au trecut asa repede. Dupa concediu, m-am reintors la munca si in uichendul viitor am plecat cu firma la munte. Mai exact la Vila Bran- complex. Ce pot sa va spun despre complex? Este un loc foarte frumos, plin de activitati – mai ales pentru copii , dar si pentru cei mari amatori de senzatii tari. Daca mergi acolo , nu mai parasesti complexul pe toata durata sederii, este imens. Nu mi-a placut in schimb servirea, au fost cam aiurea la partea asta, dar pana la urma a iesit bine.

Intre plimbarile astea , am reusit sa o vad si pe vulpita Lia , arata superb si se vedea ca e fericita. M-am bucurat foarte mult ca am reusit sa ajung la intalnire si cu ocazia asta am vazut-o si pe Nina ( eram foarte curioasa cum e in realitate ๐Ÿ˜› ) si pe mami care m-a adoptat.

In rest, acum la munca suntem in focuri, a inceput nebunia de toamna.

p.s. n-am mai vazut un film bun de ceva vreme, inca astept sa vad Piratii , Transformers, Harry Potter si multee altele .

p.p.s. astept sa vina toamna cu adevarat sa ma pot plimba in padure, sa ma joc in frunzele rosii si galbene ๐Ÿ™‚

 

Leave a Reply

