de-ale mele, timpul

Sfarsit de vara

Sa va spun un secret : vremea asta de acum e superba. Nici prea cald, nici prea frig ( exceptand dimineata – cand tremur ca varga 😛 ) e exact asa cum imi place mie. Nu am fost niciodata fan vara, mi-a placut inceputul toamnei. Atunci cand e numai bine sa te plimbi prin oras, prin parcuri , sa admiri cum totul se schimba in jur. Toamna ma face sa ma simt bine in pielea mea, parca sunt mai plina de viata in perioada asta.

Ieri am avut o surpriza placuta la munca. Unul dintre colaboratorii nostri mi-a multumit frumos pentru munca depusa si mi-a zis ca am fost la inaltime. M-am simtit foarte bine sa aud asta, e un sentiment foarte fain sa stii ca munca ta nu a fost in zadar, ca esti apreciat. In sfarsit simt ca sunt ok din punct de vedere profesional. Se poate si mai mult, insa toate la timpul lor. Printre comenzi , mailuri cu duiumul si telefoane , la sfarsitul zilei cand pun punct treburilor sunt mai mult decat multumita. Am inceput sa fiu mai calma, am invatat cum sa discut cu clientii ( nu toti sunt draguti ca cel de mai sus 🙂  – sunt oameni si oameni. Imi place foarte mult ca pot sa intru in contact cu tot felul de persoane, din toate paturile sociale. E o experienta grozava si profit la maxim de ceea ce se iveste.

In alta ordine de idei, cum vine toamna vin si treburile casnice. La altii e munca de camp, la noi e la casa. S-a inceput izolarea casei pe afara si colac peste pupaza, de parca nu ar fi destula treaba, avem ceva probleme cu teava de apa calda. Deci mai nou sunt cu mobila in mijlocul camerei. Dar e misto , ma stiti ca sunt maniaca si trebuie sa mai mut ceva din cand in cand, acum am avut ocazia. Ce-i drept am mutat patul cu cativa centimentri mai incolo si dulapul de haine mai spre centru 😆 Dar nu-i nimic, totul e bine cand se termina cu bine. Pe naiba! S-a stricat si ceva la za toillet – mai exact clapeta aia pe care apesi. Dar din nou, nu-i nimic se va rezolva asta si cu timpul , mai exact atunci cand vom avea timp sa le facem. Deocamdata suntem bine. e curat in casa, ce mai conteaza ca mobila nu e la locul ei ? Am iesit din tipar cu treaba asta , eh sa mai vad eu pe careva cu aranjamentul pe care il am eu . Suntem originali ce sa mai. Si uite asa se mai duse o luna, deja suntem in octombrie si saptamana asta nici nu se mai pune. Pot spune ca s-a terminat deja :p

Alte vesti oi mai avea, dar pe moment cam atat. Trebuie sa fiu si un pic misterioasa, nu ?

5 thoughts on “Sfarsit de vara”

Leave a Reply

