de-ale mele

Ganduri

Ma gandeam cu ceva timp in urma ca posturile mele ar trebui sa fie lungi. Sa scriu cat mai mult , sa nu apara acolo 2-3 randuri. Ma apucam si scriam despre ceva si apoi stergeam. Nu imi convenea. Mi-am dat seama ca nu trebuie sa fie mult, si nu trebuie sa fie intr-un anume fel ci sa fie exact ce simt eu in acel moment. La inceputul acestui blog eram foarte entuziasmata , ma bucuram de fiecare comentariu fie el si off topic si faceam parte din gunoierii vremii. Timpul a trecut, oamenii au mers mai departe, cu unii am tinut legatura , cu altii nu am mai reusit . Cert este ca imi placea foarte mult ca faceam parte din ceva. Un ceva important pentru mine, interactionam cu tot felul de oameni si aveam sansa sa ma inspir din experientele lor pentru a mi le crea pe ale mele. Din pacate s-a cam pierdut, am uitat sa scriu si de cele mai multe ori nu aveam chef nici macar sa mai deschid calculatorul.

Sper sa ma tina perioada asta buna si sa scriu in continuare tot ce imi trece mie prin cap, bine nu chiar tot 😛

p.s. daca au scos marmota din reclame, macar in online sa mai lucrez cu ursii mei ( ii stiti voi  sunt CHIU si VAI – numiti asa de un drag gunoier)

2 thoughts on “Ganduri”

  1. erati faini voi gunoierii, tare mult mi-a placut de voi, pacat ca nu mai sunteti asa o echipa dar oricum eu is happy sa te citesc din nou 🙂

    1. a fost o experienta frumoasa si mi-e imi pare rau ca nu mai e ce a fost, dar mergem inainte. Ma bucur ca ma citesti si multumesc de aprecieri 🙂

Leave a Reply

