de-ale mele

Shopping

Cand vine vorba de shopping suntem campioni, mai ales la cumparaturile din supermarket/hipermarket. Daca ne lasai acolo cu o punga de bani , o terminam cat ai zice peste. Am mai fost noi odata sa luam palete de badminton si am ajuns la casa cu ditamai cosul. De cateva zile tot vrem sa mergem sa ne luam una alta si amanam momentul , ceea ce nu e tocmai bine ca s-ar putea sa depasim bugetul si apoi tot noi ramanem cu buza umflata. Plus ca am primit niste puncte cadou de la OMV si as putea sa imi iau Nescafe Dolce Gusto – za aparat cu doar 299 lei ! Ahhhh, chiar nu stiu ce sa fac. Imi place cafeaua , am un intreg ritual cand vine vorba de cafea si savurez fiecare moment si mi-ar placea dimineata inainte sa plec la munca, sa am asa ceva pentru drum. Plus ca mi-as lua si pahare din alea de le primesti la Mc, Starbucks si altele si mi-as pune pentru drum . Deja vizionez … Daca pana acum ceva zile avea Nina dilema asta a cumparatului , acum m-a lovit pe mine.
Oricum am face, ma pregatesc sa ies in casa. Echipareaaa! Trag aer in piept si sper sa iau o decizie buna. Revin. Cu sau fara minunatul de mai jos :
Relaxare placut in restul zilei!

3 thoughts on “Shopping”

    1. nu l-am luat pana la urma šŸ˜€ am citit mai multe articole si nu se merita. Dar mi-am luat hainuteeee šŸ˜›

Leave a Reply

