mancare, muzicuta, timpul

Festin regesc

De obicei cand vedeam la televizor purcelusi de lapte cu mar in gura si mii de bunataturi pe masa , spuneam : ia uite, nenorocitii au bani de fite. Purcelusi de lapte, vin la carafa, si multe alte nebunii pe masa – asta e risipaaa ! Daar uite ca nu e bine sa judeci, pentru ca aseara am avut parte de un astfel de festin. A fost ziua colegei mele Dana, si a serbat-o in Excalibur. Am avut la masa dupa cum va ziceam mai sus : 2 purcelusi de lapte cu mar in gura, cartofi auriti, legume sote si vin fiert bun bun la carafa. Curajosii au avut “Otrava lui Merlin” – care este palinca de fapt. Nu credeam ca o sa ajung sa am parte de o masa ca aseara ( acum sa nu credeti ca sunt vai mama mea ) pentru ca atunci cand mancam in oras , nu suntem iesiti din comun. Mancam normal , chestii care stim ca ne plac sigur si nu riscam cu tot felul de mancarurui neobisnuite, decat daca suntem in alta tara. Asa ca, m-am simtit ca intr-un tablou campenesc, in care mesenii se infruptau din toate cele, radeau si se simteau bine.

In jur se auzea din 15 in 15 min melodia minune, pe crae o am si acum in minte :La multi ani ! – dar varianta aceasta .

Am aflat mai tarziu ca au fost 15 sarbatoriti in local. Ahhh, deci de aici atatea torturi zburau in jurul nostru . Ma gandeam oare cum ar fi fost daca incurcau astia torturile de la mese ? Sa aduci sarbatoritei un tort cu 31 de ani si ea sa implineasca 21 : eheee , nenorocire mare !

Toate ca toate , dar la sfarsit eram cu totii cu burtile in sus, adormiti si innebuniti de eterna melodie : la multi ani. Ba mai mult , inainte sa plecam am inceput a si cantam , atat de mult ne intrase in memorie. A fost o seara frumoasa, neasteptata ,insa pentru mine a fost ultima seara in ceea ce priveste carnea de porc. Gata, stop joc!

Astazi lenevim, facem o plimbare prin oras si de maine la muncaaa, nu la intins mana 😛

Sa aveti o duminica placuta!

 

2 thoughts on “Festin regesc”

Leave a Reply

