calatorii, carti, citit, de-ale mele

Incurcate sunt caile metroului bucurestean

Destinatie: Titan. Schimbat de metrou la Dristor. In loc sa iau metroul din dreapta, m-am urcat in cel din stanga, obisnuita sa merg spre casa. Mi-am scos cartea – citesc Marc Levy -” In alta viata” si m-am asezat cumintica intr-un colt. Cand deodata, aud : “urmeaza statia Mihai Bravu cu peron pe dreapta .” Imi zic : bravo marmota, ai reusit si de data asta sa o incurci. Cobor la prima, alerg sa ajung la celalalt peron si astept metroul. Cufundata in lectura nu imi dau seama ca trebuie sa fiu atenta la ce scrie pe metrou si ma urc in primul care trage la linie. Ma asez pe scaun si citesc in continuare. Dupa 3 statii, aud : “Urmeaza statia Nicolae Teclu – aoleoooo – nu e bine deloc”. Cobor, ma uit in stanga in dreapta, acum pe unde naiba o iau ? Ma dezmeticesc intr-un final si ajung unde trebuie. Astept vreo 2 trenuri , dupa care ma urc si astept cu nerabdare sa aflu care e urmatoare statie . ” Urmeaza statia Titan… ” Pfew ! Slava Domnului ca deja simteam ca nu mai ajung la destinatie. Si ca sa vedeti cat m-am plimbat eu : dl.marmot a plecat in acelasi timp cu mine de la Otopeni si a ajuns inaintea mea la Dristor. Ar fi trebuit sa termin toata treaba in maxim jumatate de ora, daaar eu m-am plimbat mai mult. De ce oareee? Pentru ca sunt marmota šŸ˜›

6 thoughts on “Incurcate sunt caile metroului bucurestean”

  1. cartea e de vina ca ti-a acaparat toata atentie, merita/
    “conserva verde” cea cu care merg eu al job e asa de aglomerata ca abia reusesc sa urc dapoi sa ami citesc šŸ˜€ si in plus mi se face rau dc citesc in mers si nu stau intinsa :))))

  2. Nici eu nu pot sa citesc in autobuz sau masina, mi se face rau . NU citesc nici macar un mesaj šŸ™‚ Conserva verde, auzi la ea šŸ˜†

    1. Bine ai poposit pe meleaguri marmotesti, addicted! Ma simt mai bine, stiind ca nu sunt singura aiurita. Cred ca daca ma urmarea careva in ziua aia, se prapadea de ras šŸ˜›

Leave a Reply

