comunicare, iubire, leapsa

Leapsa cu Mosi ( Nicolae sau Craciunel )

Lilly a dat chemarea, eu raspund la apel si o sa ii scriu Mosului o scrisorica aici si una pe o foaie alba ( pe asta din urma o trimit in Laponia).

” Draga Mosule,

Anul acesta imi doresc doar atat : sa ii aduci mamei mele linistea, sanatatea si fericirea de care are atata nevoie. Iar pentru toti cei dragi mie sa le aduci tot ce isi doresc ei. Asta imi doresc si daca imi implinesti prima dorinta, o sa fiu cea mai fericita.

Multumesc ,

Marmotica cea cuminte ”

 

3 thoughts on “Leapsa cu Mosi ( Nicolae sau Craciunel )”

  1. sanatate maxima mamei tale si toate cele bune pentru toti cei dragi ๐Ÿ™‚ o sa pun o vorba buna Mosului ๐Ÿ™‚
    ceva pentru tine nu vrei? sau anul asta vrei sa te implinesti prin cei dragi?
    ps mai ramane valabil xmas exchange-ul?

  2. Ha, gand la gand cu bucurie, Ti-am scris un mail , tocmai ce l-am trimis.
    Cat despre Mosul sincer asta m-ar face fericita. Probabil ca voi primi cadouri si ce o fi o fi, ma voi bucura, insa nu astept ceva acum cu nerabdare. Imi doresc eu multe, se vor implini usor usor .

Leave a Reply

