de-ale mele, sarbatori, zambete

Finally!

Gataaa! Am reusit. Dupa o vreme de alergat dupa acte , de facut acte in plus ( si dat bani aiurea din cauza celor de la financiar) am reusit sa inmatriculam masina. Are numere preferentiale, e fericita si abia asteapta sa o conduc maine pe drumul spre munca. Sunt atat de fericita ca am rezolvat si asta inainte sa se termine anul, incat nu mai am nevoie de nimic . Cel putin pentru moment :mrgreen:

Ieri am fost tare inspirata sa sun la financiar , pentru ca dosarul era deja gata si am zburat sa platesc taxa. Apoi am fost acasa sa iau numerele nemtesti si directia : Pipera. Acolo am stat la rand la depus acte, am trecut si pe la permise si astazi am fost doar sa ridic numerele si noul meu permis european. Am intrat si eu in randul lumii. Si am mai rezolvat o treaba tare importanta: am fost sa schimb bateria ceasului pentru dl.marmot.  Daca vreodata va cumparati ceas nou, sa ii faceti si proba acolo.  Eu una am omis acest aspect si cum ceasul era cadou de la Mosul pentru dl.marmot va dati seama ce dezamagita eram atunci cand am vazut ca nu merge. Deci nu uitati : Faceti proba la oriceee! 😀

Cam atat pe anul asta cu treburi administrative ( asa cum imi place mie sa le spun) . Mai sunt 2 zile de munca si apoi vine noaptea cea mare. Pana atunci va las spatiu sa ma felicitati.

p.s. daca nu aveti un prieten sa va ajute cu umblatul dupa acte ( luati-va unul 😛 ). Eu am avut norocul ca unul dintre prietenii mei sa se ofere sa faca muulte din drumurile pe care le aveam de facut si mi-a fost de un real folos. Asa ca ii multumesc din tot sufletul pentru asta.

Somn usor!

Leave a Reply

