mancare

Clatite cu surprize

Ieri am incercat ceva nou in materie de clatite. Reteta a fost una mai putin obisnuita fata de ce stiam eu, dar am zis de ce sa nu incercam. Mama dlui marmot a vazut ea la tv o altfel de clatita si a zis ca trebuie sa facem si noi. Asa ca ne-am pus pe treaba. Eu compozitia o fac din ochi, nu am mereu o cantitate stabilita pentru ca niciodata nu stiu cat de mult sa fac. O sa va spun si ingredientele :

– faina – eu am pus cam jumatate de pachet de faina ( suntem multi mancaciosi in casa:p )

-2 oua

-lapte

-zahar vanilat

-un pic de rom pentru aroma

-apa minerala ( asta la sfarsit ca sa fie pufoase si sa faci compozitia cat de subtire vrei)

– un varf de sare ( eu mereu pun in prajituri un pic de sare) – dar nu mult

– 2 mere curatate si date pe razatoare

-stafide

Si cam astea sunt ingredientele. Compozitia a fost cam groasa si mi-era teama ca o sa se prinda de tigaie , dar nu au fost probleme. Au iesit niste clatite delicioase si in cateva ore nu a mai ramas nimic pe farfurie 😛 Data viitoare vreau sa incerc reteta clatitelor americane. Intotdeauna mi-am dorit la micul dejun un deliciu ca cel vazut in filme. Deh, daca m-am uitat la prea multe filme din astea mushy-mushy 😛

Astazi stam in casa si lenevim. Ne pregatim sufleteste pentru ziua de maine.

p.s. poze nu am facut, n-am mai apucat 😆

Un sfarsit de uichend cat mai calduros va doresc!

3 thoughts on “Clatite cu surprize”

    1. Pai de ce ? ca aerisesti repede :p mai ales acum , la aerul de iarna 😀 Au iesit delicioase, s-au terminat imediat 🙂

Leave a Reply

