de-ale mele

Scurte de miercuri

  • Am aflat ( traducere libera : stiam) ca am un dl marmot romantic nene. M-a asteptat el cumintel cu flori si bombonele Milka ( daca aducea altceva i le dadeam in cap πŸ˜† ) . Noi nu sarbatorim Vali’s Day, nu am dat importanta acestei zile, dar se pare ca al meu a zis sa fie si el in tendinte. Surpriza a fost tare draguta.
  • am dat la zapada aseara si la 8 jum am adormit ca valiza in gara
  • vreau sa citesc in limba engleza cat mai mult, asa ca daca aveti recomandari, shoot!
  • mult respect si felicitari celor care au initiativa : Nina si restul gastiiΒ 
  • am inchis tv-ul pe la 3 jum si am incercat sa adorm, era atata liniste, dooamne.
  • imi doresc sa se mai topeasca din zapada sa pot ajunge la mama acasa in Ua’cab, cred ca e o priveliste tare frumoasa.
  • nu am mai luat masina de o saptamana la munca, sunt iar cu metroul, dar nu-i bai eu tot o curat si ii fac loc in parcare πŸ™‚
  • astazi ma simt mai odihnita, nu stiu de ce , am dormit destul de putin
  • sunt fericita ca a iesit soarele si poate ajungem sa ii dezapezim si masina unui prieten astazi.

Va doresc o zi frumoasa, insorita si fara evenimente in trafic!

3 thoughts on “Scurte de miercuri”

  1. na vezi stiam eu ca sunteti romatici πŸ™‚
    la 8.30 dormeai si la 3 ai stins tv-ul si ai incercat sa adormi? ceva imi scapa :)))
    sau la 8.30 era partea romantica dupa datul la zapada? “)
    zile frumoase si voua!
    o sa vina primavara, mai e putin πŸ™‚

  2. Pai la 8 jum am adormit, la 1 m-am trezit , am facut dus si apoi am stat cu ochii in tv pana la 3 si ceva. Am omis sa spun asta πŸ˜›
    Cat de putin mai e pana la primavara ? Ai surse sigure ? :mrgreen:

Leave a Reply

