timpul

Luni – un nou inceput de saptamana

Uichendul ce tocmai a trecut a fost unul destul de agitat. Nici nu stiu cand a trecut si aveam atatea in plan. Imi facusem asa in minte un mic desfasurator si aproape nimic nu a iesit cum mi-am dorit. Urat sentiment de final . Sambata am avut treburi administrative ca de obicei, am dat zapada de langa curte, am mai facut un loc de parcare si seara am picat in caldura ametitoare din casa. Am vazut “Puss in Boots” – nu m-a impresionat. Au fost cateva faze dragute la care numai eu am ras si cam atat. Sunt curioasa de “Happy Feet 2” , poate e ceva de capul lui. Duminica ne-am trezit tarziu – corectie m-am trezit tarziu si ma gandeam ca o sa luam micul dejun ( la 12 jum 😆 ) apoi ne echipam si mergem la niste prieteni sa bem o cafea buna si sa ne scaldam in razele soarelui. Era atat de frumoos afara incat imi venea sa nu mai intru in casa. Dar a intervenit ceva si nu s-a mai putut. Trebuia sa mai ajungem in alta parte si pana am plecat de acasa deja se facuse 4 jum. Asa ca am terminat pe la 8 fara ceva si nu am putut sa mai ajungem la prietenii nostri. Am stat imbufnata pana acasa si ma simteam atat de trista. Imi imaginasem o cu totul alta zi, una frumoasa , una linistita . Nu a fost sa fie. Asta e, next time. Poate ar trebui sa ne planuim timpul mai bine. Poate asa reusim.

Pana una alta a inceput o noua saptamana, sunt optimista si tin sa va anunt ca ma tin de tratament. :mrgreen:

O zi frumoasa sa aveti !

1 thought on “Luni – un nou inceput de saptamana”

Leave a Reply

