primavara

dilema mucenicilor

Se apropie ziua in care voi mai pune cate sute de grame pe mine, adica ziua in care voi manca mucenici (sfintisori) moldovenesti.Β  Sunt fan convins mucenici moldovenesti pentru ca asa am fost invatata acasa si pentru ca aia in ciorba nu imi plac. Zic eu ciorba pentru ca sincer asa arata. Acum nu vreau sa supar pe nimeni, dar trebuie sa recunoastem ca din punct de vedere estetic cei moldovenesti arata mai bine, nu-i asa? De gust, nu se discuta. Fiecare cu ce-i place. Niste prieteni spuneau ca nu stiu ce-i bun πŸ˜† Asa de tare imi place vorba asta : ” Nu stii ce-i bun”. Ete ca stiu eu ce e bun pentru mine. Nu zic nu la ceva pana nu gust. Asa ca am gustat mucenicii din ciorba si nu imi plac. Adjudecat.Β  :mrgreen:

sursa foto: Culinario

Nu-i asa ca arata delicios?  Daca reusesc sa fac, o sa va pun poze sa vedeti minunatiile. Anul trecut am tot zis ca fac, dar nu am mai apucat. Si n-am mancat. 😦 Asa ca anul asta sper sa ma tin de cuvant.

Care sunt mucenicii vostrii preferati ?

O zi frumoasa va doresc !

p.s. ieri a fost baba mea si am avut o zi superba πŸ˜›

 

6 thoughts on “dilema mucenicilor”

  1. am cautat si eu acum cu ajutorul atotostiutorului Goagal sa vad ce-i cu ciorba asta de mucenici. si m-am lamurit. asadar, nu te condamn ca nu-ti plac. eu abia astept sa-i fac o vizita soacra-mii care face niste mucenici (aka sfintisori) categoria “arunci cu caciula-n caini”. pufosi, manjiti din belsug cu miere si decorati regeste cu nuca macinata. geez! deja, vorba lui Liviu de mai sus, imi ploua in gura.

    PS: La multi ani de 8 Martie, sa ai o zi superba, cu soare, flori si voie buna!

  2. Bine ai venit, Eugen! Deci am dreptate cand zic eu “ciorba” πŸ˜†
    Multumesc de urari si te mai astept pe aici!

    1. stiu ca in Ardeal nu e obiceiul asta, mama a inceput sa faca de cand a ajuns prin Moldova πŸ˜› mie imi plac foarte mult.

Leave a Reply

