de-ale mele, zambete

Daca-i rosu, al nostru sa fie !

Cand am ales culorile pentru camera nu am stat pe ganduri. Dl.marmot a venit cu propunerea: doi pereti rosii si doi albi. Am zis da raspicat si el s-a apucat de treaba. Pentru ca vedeti voi, tot ce e facut in garsoniera noastra e facut de el si asistat de mine πŸ˜› Trebuia sa fie si cineva cu directiunile, nu? Si cum suntem noi femeile asa, am zis ca ceva lipseste din camaruta asta. Prin urmare m-am pus pe cautat.

Asa se face ca astazi am primit scaunul de bar, care va fi folosit pentru o mai buna sedere in fata laptopului si e rosu si e tare frumos. Sunt mandra de alegerea mea si v-o prezint . Am reusit in sfarsit sa gasesc un magazin online care livreaza acasa si care nu imi cere sa cumpar minim 2 bucati. Majoritatea magazinelor ma obligau sa iau asa si eu sincer nu aveam nevoie decat de 1 bucata. 2 ar fi fost prea mult si ar fi ocupat mult spatiu. Am dat comanda marti pe 28 februarie, mi-au zis ca nu il au pe stoc, dar in termen de 7 zile il vor primi de la producator si am zis ok, astept. Mi-au inregistrat comanda si a ramas ca ma vor suna pentru livrare. Au fost foarte draguti cu mine si azi dimineata m-au sunat sa ma intrebe cand ma pot deranja sa livreze scaunul. Accentuam pe verbul “deranja” . πŸ˜› Le-am zis ca e ok si azi si cand am ajuns acasa, scaunelul era si montat. Dragutii sunt cei de la Mobshop- magazin de mobila online. Mi-au facut o impresie foarte buna si cred ca pe viitor voi mai comanda de la ei.

p.s. e tare comod :mrgreen:

 

4 thoughts on “Daca-i rosu, al nostru sa fie !”

  1. E foarte frumos (desi in poza numai rosu nu pare), sa-l stapaniti sΔƒnΔƒtoΘ™i. Si garsoniera pare frumos aranjatΔƒ. Cu cap ca sΔƒ zic asa. πŸ™‚

  2. super πŸ™‚ am vazut in poza multe idei ingenioase, sa va bucurati de casuta voastra si de lucrurile frumoase care le aveti πŸ™‚

    1. sarumana! nu se vede asa mult din poza, dar am incercat sa folosim micul spatiu cat mai eficient πŸ™‚

Leave a Reply

