comunicare, de-ale mele

conversatia din lift

In primul rand, va spun ca mi-e teama de lift. Am o senzatie ciudata mereu cand ma urc, mai ales daca sunt singura. Poate pentru ca atunci cand stateam la camin, aveam un lift tare dragut care te mai facea sa traiesti senzatii tari coborand 2 etaje asa in gol. Ahh, groaznica senzatie.  Dar trecand peste asta , sunt nedumerita intr-o privinta. Facem sau nu conversatie de complezenta in lift ?

Daca urca un batran, fara sa vreau trebuie sa raspund la vesnicele intrebari : si la ce etaj mergeti? stati aici in bloc ? Sau eventual anumite plangeri de genul : ” nenorocitii astia de politicieni, ne-au taiat pensia” – stiu ca le e greu, dar chiar nu am ce sa raspund la asta, ca n-am trecut prin experienta asta. Ii compatimesc uneori. Mi se pare ca viata la bloc pentru un batran e nasoala. La curte le-ar fi mai bine, ar avea alta viata cred. La o curte unde sa nu aiba animale, evident.

Daca e un tanar, atunci incep sa ma uit pe pereti, astept cumintica sa ajung la etajul dorit sau la parter ( depinde de caz) si ma simt oarecum ciudat. Esti atat de aproape de spatiu personal al unui om , il invadezi practic fara sa vrei.. dar nu participi cu nimic . Esti ca o picatura de ploaie de vara, pici pe pamant si in cateva minute te-ai uscat.

Mai am si chestia aia de tin minte fetele oamenilor si daca ma duc mai des la bloc si ma intalnesc cu unii pe care i-am mai vazut, parca imi vine sa deschid gura si sa zic : ” Hei , ce mai faci? ” , dar ma opresc si stau cumintica.

Deci, facem conversatie in lift sau nu ? Spunem la revedere sau o zi buna! dupa ce petrecem 5 min cu o persoana intr-un spatiu atat de mic?

Un weekend frumos sa aveti!

6 thoughts on “conversatia din lift”

  1. Eu ma conversez in lift doar cand raman blocata intre etaje. Daca mai e cineva in lift ma pun pe trancanit pantru ca, nu-i asa, subiectul “blocat in lift” e generos. Daca sunt singura dau un telefon sa nu ma plictisesc. 🙂

  2. @Honey, eu sper sa nu raman blocata in lift, conversatia s-ar putea sa se transforme in tipete de disperare mai degraba si atunci i-as panica si pe cei de langa mine 😆

  3. Da’ ce faci tu 5 minute? Mai mult de 10-15, 20 secunde maxim n-am stat intr-un lift, de-abia daca ai timp sa-ncepi o conversatie 😀 Eu stau intr-un bloc fara lift, da’ cred ca un “Buna ziua” si “La revedere” trebuie dat.

Leave a Reply

