condus, masina

Daca esti mic..

…. lumea nu prea te ia in seama. Mai tineti minte ca eram mici si intrebam ceva ? “Lasa ca vei intelege tu mai tarziu, inca esti copil.. Asta e treaba de oameni mari” Ce departe parea asta cu om mare si mereu ma suparam ca nu mi se explica tot. Ce daca sunt copil? Eu pot intelege multe, de ce nu mi se spune nimic ? Frustrant, dar probabil nu as fi inteles nimic din ceea ce mi se spunea. Asta pentru ca eram un copil. Si poate sunt si acum si poate voi fi mereu un copil. Diferenta e ca am mai multe kg acum si cativa ani in plus .:mrgreen:

Asa e si cu masina. Sau cel putin asa mi se pare mie in trafic. Daca nu ai o masina mai mare, nu te ia nimeni in serios. Va zic eu, asa e. Doar am trait pe pielea mea šŸ˜† Am o buburuza si v-am si aratat-o. De multe ori mi se taie calea, pe motivul cel mai probabil : las ca e micuta si oricum se misca mai incet decat mine. Mai in gluma , mai in serios nu ma stresez din cauza asta, dar mi se pare asa de .. ah ca nu gasesc cuvantul potrivit. Ce vreau sa spun e ca toate masinile ar trebui luate in serios. Chiar daca e vorba de Dacie, de un jeep, de un X3 sau X5 , cand suntem in trafic nu cred ca trebuie sa ne lasam pe o ureche si sa subestimam . Pentru ca la urma urmei, masina e condusa de un om si nu de putine ori accidentele s-au intamplat din cauza oamenilor. Ah, orgoliul ala…

In plus, abia am inceput sa ma relaxez si eu la volan, merg si eu mai linistita. Asta pana cand se gandeste unu sa ma claxoneze sa ma misc, indiferent ca am unde sa ma dau sau nu. Dar asta e traficul bucurestean si trebuie sa ma obisnuiesc. Pana una alta, maine e vineriiiiii!

Va pup!

Semnat, marmotica soferita šŸ™‚

8 thoughts on “Daca esti mic..”

  1. Definitia milisecundei: distanta in timp intre momentul cand se face verde semaforul, si claxoanele din spate šŸ˜€
    Intr-o nota mai serioasa, patesc aceleasi lucruri desi conduc un Ford Mondeo mare cat o zi de post. Cel mai mult ma irita unii taximetristi care incearca sa se bage in fata mea cu forta, riscand efectiv sa ma scoata de pe banda pe care sunt. Cam ca in filmele cu urmariri, cand se ciocnesc aia ca prostii din lateral.

    1. @Alexandra Ene da, am patit si eu cu taximetristii si ma enerveaza . A mea e mica, un Ford Ka deci iti imaginezi cam ce vreau sa zic. Cred ca Mondeo al tau il mananca pe al meu la micul dejun šŸ˜†

  2. Nu prea tine de marimea masinii, daca nu stai la un metru de masina din fata mereu se gaseste cineva care sa se bage-n fata ta, dintr-un motiv simplu: cica daca-i lovesti din spate, tu esti vinovat..

Leave a Reply

