adunate, de-ale mele, muzicuta

Frustrant

Stiti cat de frustrant e sa cauti o melodie fara sa stii versuri, numele cantaretului sau orice alt detaliu care te-ar putea ajuta ? Foarte frustrant , va zic eu. Imi suna in minte ritmul, dar nu puteam sa il reproduc , parca aveam un fermoar intepenit pe buze. Groaznic sentiment. Am stat, m-am gandit..era o melodie pe care dansam cu fetele cand stateam in chirie . Dadeam drumul la muzica si dansam in continuu. Dar asta e o alta poveste. Ideea e ca melodia nu e cine stie ce, dar mie imi place tare mult. Tipele nu sunt foarte cunoscute, cel putin nu la noi, asa ca sanse sa gasesc erau aproape nule. Dar am reusit. Pasii ?

-am intrat pe Youtube, cautat melodii care se apropiau de gen, in bara din dreapta iti apar recomandari si am zis ca poate apare pe acolo.NIMIC.

-am cerut ajutor la dl Google, am introdus tot felul de termeni de cautare, dar ma simteam de parca incerc sa gasesc acul in carul cu fan.NIMIC.

-apoi mi-a venit ideea sa caut pe Hit Music, ma uit la video la ei..NIMIC .

-in final intru pe UTV, mi-am adus eu aminte ca acolo am vazut o data videoclipul si zic sa imi incerc norocul. NIMIC… si totusi dau click pe reggae..ma uit prin videoclipuri, vad ceva interesant..si apare numele tipelor . BINGO! S-a aprins beculetul..

Back to Youtube si am gasit! Victorieeee! Sunt asa mandra de mine šŸ˜†

Mana sus pentru cine a patit asa …

ah, si sa nu uit, asta era melodia šŸ˜€

p.s. tipele din video asta se misca intr-un mare fel..asta inseamna ca foarte bine :mrgreen:

Sursa video: Youtube

6 thoughts on “Frustrant”

  1. si eu am ambele maini sus pentru ca de foarte multe ori raman cu o melodie in minte si ma chinuisi disper pana o gasesc šŸ™‚
    melodia asta imi place si mie f mult, nu stiam cine o canta dar la Europafm din cand in cand se difuzeaza šŸ™‚

  2. As ridica trei maini daca as putea. Patesc asta in mod frecvent, ultima data acum doua seri. Uneori retin un vers sau doua si le caut pe google, alteori caut prin topuri (daca sunt piese recente). Acum doua seri a trebuit sa-mi fortez memoria sa imi amintesc MACAR un vers, pentru ca in afara de asta stiam doar povestea din videoclip.

  3. Ah e bine daca stiai actiunea din videoclip , ai fi avut mai multe sanse la cautare šŸ™‚ Data viitoare, da-mi un mail , poate poate šŸ˜›

Leave a Reply

