munca, timpul

Noutati din lumea marmotelor

Le punem cu liniuta ca asa am invatat la scoala :mrgreen:

– a inceput perioada nebuna la munca de vreo 2 saptamani

-am fost acasa si m-as intoarce la curtea aia cat ai clipi , era atat de liniste

-incerc sa imi downloadez un programel pt blackberry si nu reusesc, parca toate-s impotriva mea azi;

-vreau un uichend cu soare sa ma pot duce la tenis, nu de alta dar imi expira voucherul la tenis πŸ˜›

– nu-mi vine sa cred ca a mai trecut o saptamana, cat de curand va trebui sa vad cand imi iau concediu ..

-poate reusim anul asta sa vedem Suedia , poate , poate, sa-mi tineti pumnii.

Cam atat, daca am uitat ceva mai revin.

Cum a fost saptamana asta pentru voi ?

4 thoughts on “Noutati din lumea marmotelor”

  1. Ar fi super sa ajungi in Suedia. Si sa ne aduci poze de acolo… πŸ˜›
    O saptamana banala ca oricare alta. Cu multa, multa ploaie. :))

Leave a Reply

