dimineata, zambete

Sus pe cer

Surse foto Mediafax: Silviu Matei, Octav Ganea, Theodor Pană

Ce faci intr-o superba dimineata de duminica ? Mergi la cel mai fain air show din tara. Asta am facut si noi, evident. A fost o experienta super, am avut ocazia sa vedem niste manevre in aer absolut uimitoare. Incrucisari, viraje periculoase , zbor la mai putin de 1000m de sol, distanta de 1 m intre avioane , zbor in oglinda si multe alte demonstratii care mi-au taiat respiratia. A meritat bronzul meu in forma ochelarilor ( mai precis , am doar nasucul rosu). Am stat in soare si datorita faptului ca a batut vantul, nu ne-am dat seama cat de arzator era soarele. Sub corturi nu am mai prins loc, asa ca sunt o mini zebra :))

Ne-a placut si speram sa avem ocazia sa repetam experienta in viitor.

Site oficial : BIAS

Mai multe poze si detalii gasiti aici.

p.s. am avut o nelamurire, de ce oare stateau toti oamenii pe DN si se holbau pe cer la avioane, cand ar fi putut sa intre in aeroport si sa aiba parte de o alta perspectiva.Ma gandesc asa: daca tot te duci pana acolo, mai ai cativa de pasi de facut pana in inima showului, nu ?

9 thoughts on “Sus pe cer”

    1. Si mie mi-a fost lene sa ma trezesc asa devreme intr-o duminica, dar au tras de mine si nu am regretat. Chiar s-a meritat din plin.

  1. Poate au crezut ca vizionarea spectacolului din cadrul aeroportului se plateste. Dar oricum a fost superb, am vazut imagini la tv. Impresionant, mi-ar fi placut sa fi fost acolo cu micutul Canon. 😛

    1. Probabil, dar a fost gratis intrarea. Da, a fost superb, mi-a parut rau ca nu am avut aparatul la mine si culmea ca mi se terminase si bateria de la telefon .

  2. cred ca e de bun augur sa participam si la asemenea evenimente, ne simtim altfel dupa 🙂 noroc cu tv-ul ca am vazut si eu putin din acest show “_

    1. Asa e, simti ca faci parte dintr-o chestie interesanta. Lasa ca si la voi in Cluj se organizeaza diverse evenimente faine.

    1. Bine ai venit Bucur! Din fericire pentru noi, au inceput sa organizeze showuri de genul si cred ca si la anul va fi unul.

Leave a Reply

