adunate, calatorii, vara

Scurte-lungi de vineri

Cu liniuta si de la capat, ca asa am invatat in scoala :

– ieri am schimbat pentru prima oara un bebe , de una singura si pot sa spun ca m-am descurcat. Sa se noteze ca nu au fost prin preajma parintii copilului, da? :mrgreen:

-am aflat ca avem foarte multe cunostinte cu bebei, am facut rost pentru un prieten de un scaun de masina si carucior in 2 timpi si 3 miscari

-mai sunt 3 saptamani si plecam in concediu, abia astept

– mi-am dat seama ca mi-e cam dor de mama, poate o punem de o plimbare pana la Ua’cab

-inca nu stiu daca ma duc sau nu la votare, voi aveti in plan asta ?

-astazi imi place noua melodie a Alexandrei Stan : Lemonade

– am gasit un site dragut de bijuterii din argint , recomand sa vedeti ce au pe acolo : Silverzone

– astazi vom cunoaste un nou membru al grupului : Lexi, o catelusa labrador in varsta de 7 saptamani. Revin cu poze .

Un inceput de uichend minunat sa aveti!

18 thoughts on “Scurte-lungi de vineri”

  1. Bine te-am gasit πŸ™‚
    De Silverzone stiu demult au niste bijuterii mortale! Numai ca preturile sunt cam high deci merita sa iei ceva cand prinzi reduceri, mai ales daca pui ochii pe o piesa anume
    Nu, eu nu merg la votare. Ca sa boicotez. Nu sunt PDLista infocata si nu ma cert cu nimeni, nu ma deranjeaza parerile diferite cat timp sunt pertinente dar eu personal sunt PRO basescu

    1. Bine ai venit! Am vazut ca sunt preturile cam piperate, dar am vazut si oferte super ok. Am pus ochii pe un inel superb πŸ˜€ in cazul de fata si eu sunt pro Basescu. Intre un rau mai mare si unul mai mic il aleg pe ala mai mic :mrgreen:

      1. Si eu am vazut la ei seturi cu JAD verde, o piatra care mie-mi place mult. MI-am achizitionat un astfel de set din Maroc si a fost mult mai ieftin decat aici Dar intr-adevar, nu era asa de bine lucrat argintul acela din Maroc…..

      2. Din ce am vazut pe la comentarii, au fost foarte multumiti cumparatorii de calitate, multi dintre ei au spus ca arata mai bine ca in imagini. Ah, da le-am vazut si pe alea cu verde, suuuperbe.

  2. Se pare ca plecam in vacanta cam in aceeasi perioada. πŸ˜€ Abia astept pozele cu micutul labrador, eu ador cainii. πŸ˜›
    Da, as vrea sa merg, sunt cam nehotarata asa. O sa vad eu duminica.

    1. Da, ne salutam pe autostrada πŸ˜† In seara asta speram sa mergem sa il vedem si o pun poze πŸ˜€

  3. eu am pus scutecul invers, bebele n-a zis nimic :))) m-am topt mirat cand am observat, chiar nu stiu cum n-am fost atenta πŸ™‚
    labradorii sunt foarte dragalasi πŸ™‚
    nu merg la vot πŸ™‚
    weekend minunat!

  4. Mi se pare foarte trist ca oameni tineri nu inteleg importanta mersului la vot. Prin alte tari, se moare pe capete pt a avea acest drept…la noi, a apus demult orice fel de implicare in societate si pe nimeni nu mai intereseaza nimic. Extrem de trist. Oamenii ar trebui sa voteze duminica in nr cat mai mare…sa-si expuna punctul de vedere si sa le arate politicienilor ca exista, ca nu sunt de capul lor. Foarte bine ca esti pro basescu…exprima-ti opinia si in final, majoritatea va decide. Asta inseamna democratie…doar poate ca multi romani inca nu inteleg cu ce se mananca democratia asta.

    1. Este trist pentru ca nu avem cu cine vota. Se cunoaste importanta votului, dar foarte multi tineri au incetat sa mai creada in schimbare, tocmai de aceea pleaca atat de multi in alte tari, pentru ca nu cred ca poate fi mai bine πŸ™‚ E si asta o exprimare a opiniei, asta e protestul meu si e la libera alegere.

  5. Am reusit si eu asta-iarna sa fac rost de un carucior si 2 saci de hainute pentru bebele unui prieten de-al lui Ionut, tot in doi timpi si trei miscari.
    Ce este aia Ua’cab?

    1. Eu nu stiu cand voi reusi sa merg acasa, dar o sa trag tare sa plec macar un uichend la ea πŸ™‚ Esti departe de ea?

Leave a Reply

