de-ale mele, leapsa, timpul, vara

Leapsa de weekend intr-o marti

Zi aglomerata astazi, ultima din luna iulie. A fost productiva am reusit sa rezolv multe probleme , insa mai aveam o tema nefacuta: leapsa de la Vienela , una de uichend. E marti si as vrea eu sa fie weekend asa ca pentru cateva momente cat am raspuns la intrebari mi-am imaginat ca e sambata 😀 :

1) Dacă ai fi mare inventator, ce ai dori să brevetezi?

Teleportarea, ar fi minunat sa putem sa calatorim de pe un continent pe altul , am vedea intr-o viata mult mai multe decat ne permitem acum. Unii dintre noi cel putin.

Sauu, papucii care danseaza in locul tau 😀 Cum ar fi sa poti dansa salsa, merengue , tango si alte genuri pe care in mod normal nu le-ai putea dansa 🙂

2) Ai 10 lei în buzunar şi eşti într-un oraş străin; ce mănânci la prânz?

Probabil un sandwich, ma duc la un supermarket pt ca acolo am sanse sa gasesc ceva ieftin. Daca nu, ma duc la un restaurant , mananc si vorbesc de restul sa spal niste vase 😆

3) Eşti în centrul atenţiei la un eveniment monden şi ţi se descoase rochia( pantalonii); cum reacţionezi?

Depinde unde se descoase, ca daca e in fataa, atunci pun plicul ( la un eveniment monden iti iei un plic dragut si mare, nu ? ) , daca e in spate, am pus-o :))) ma dau de gol de obicei pentru ca ma inrosesc imediat si probabil as fugi la baie si as suna o prietena sa vina sa imi aduca altceva de imbracat.

4) Eşti la o toaletă publică, cineva deschide brusc uşa şi îţi face o poză; care e primul impuls?

Sa tip la persoana respectiva, nu-s prea normala la faze din asta. Ma ridic si fug dupa el/ea :mrgreen:

5) Te invită şeful la nunta fiicei sale; ce îi duci cadou?

Ceva util.

6) Te invit eu la ziua mea; ce îmi aduci cadou?:)

Cred ca ti-as aduce o bijuterie draguta, imi place sa cred ca am gusturi bune 😀 Sau un tricou cu un mesaj funny.

Mai departe predau stafeta cui vrea sa se simta in weekend :mrgreen:

6 thoughts on “Leapsa de weekend intr-o marti”

  1. Nu doar teleportarea m-ar interesa, ci si papucii de dans, ca eu am doua picioare stangi. :))
    Daca este vorba de bijuterii, sa nu uiti ca preferatii mei sunt cerceii si ca am doar cateva perechi in momentul asta. 😛

Leave a Reply

