calatorii, de-ale mele, timpul

Ups, ramanem prin alta tara ?

Iti faci planul, te pregatesti sufleteste pentru un drum lung, pui la punct toate detaliile si inainte cu vreo 2 saptamani afli ca ramai in Budapesta :))) Zborul ti s-a anulat, compania nu spune nimic si banii raman in aer . Te agiti, intrebi in stanga si in dreapta si afli ca de fapt s-a anulat linia. E vorba de compania de low-cost Wizz Air care in ultimul timp anuleaza din ce in ce mai multe linii. Cel putin in tara la noi, nu stiu cum o fi pe la vecini. Nasoala treaba.

L.E. Avem bilet din Suedia pana in Budapesta cu o companie si din Budapesta aveam cu Wizz pana in tara. 
Ce e si mai aiurea : cu ce te intorci acasa? Cred ca v-ati dat seama pana acum ca e vorba de minunatul meu concediu, pe care il astept cu sufletul la gura. Am cautat variante cat mai ok si pana la urma ne vom intoarce cu trenul. Si ca sa vedeti cat de frumoasa e viata biletele la tren au fost mai scumpe decat biletele de la avion cu 150 lei. Cu avionul faci cam 1 ora maxim 2 si cu trenul : 15 oreeeeee! 😆 O sa fie fun. Slava Domnului ca ne intoarcem sambata si avem timp sa ne recuperam fortele pentru saptamana ce urmeaza .

Pana la urma s-au cam rezolvat toate, mai avem cateva detalii de pus la punct , dar deja sunt sigura ca o sa uit ceva atunci cand voi face bagajul. V-am spus ca nu imi place sa imi fac bagajul , nu ?

Asadar weekendul asta va fi rezervat pentru cateva mici cumparaturi, pentru curatenie generala prin casa si poate o balaceala la piscina( asa mi-ar placea sa ma bronzez si eu un pic ) .

AMR 7 zile :mrgreen:

Sursa foto: site

12 thoughts on “Ups, ramanem prin alta tara ?”

  1. Wou, super, la ce piscina mergeti de obicei? Daca se poate spune, evident. De curiozitate intreb, ca nu intentionez sa ma balacesc, deocamdata am alte treburi(legate de job).
    Stai asa ca nu am inteles prea bine, deci ce ati patit mai precis? Wizz va duce la intoarcere doar pana la Budapesta si de acolo voi trebuie sa luati trenul?

  2. Nu prea mergem noi la piscina, dar am decis sa incercam, am auzit ca e una de bun simt pe la Buftea. Linistita asa, nu cu fite si 30 lei intrarea in uichend.
    Pai da, mi-am dat seama ca nu am fost prea explicita, am bagat si un L.E. aveam din Suedia pana in Budapesta cu Ryan Air si din Budapesta cu Wizz. Si da o sa luam trenul 🙂

  3. Deci peste 7 zile plecati in concediu si la intoarcere veniti cu Ryan pana in Budapesta si de acolo cu trenul pana la-……Bucuresti
    15 ore din Budapeste in Bucuresti? O sa ti se lungeasca urechile……..
    Da nu te gandi la asta, bucura-te de concediu

  4. Da Hapi, 15 ore . Ne facem stocul de filme si seriale, sa avem ce vedea 🙂 Important e ca 2 saptamani vor fi de relaxare .

    1. Filme si seriale? Nu-ti face vise…..ultima data cand am fost eu cu trenul pe ruta asta aveau prize da nu si curent 😀
      Decat daca mergeti la bussines class.
      Nu e ceva microbus de-ala bengos mai rapid?

      1. Nu aveau curent ? Foarte tare :)))) Filmele erau pentru al meu, eu o sa imi iau o carte si am rezolvat problema. Nu prea pot sa dorm in tren la cuseta.

  5. E clar ca le merge bine companiilor aviatice de low-cost. Lasa, ca nu e rau nici cu trenul ,daca aveti grija sa va obositi destul in concediu, sa puteti dormi ca pruncii. :))
    Lasa curatenia generala, ca doar nu ai de gand sa pleci obosita in concediu.

Leave a Reply

