comunicare, de-ale mele

Am un secret..

Am un secret. Am mai multe, dar asta e cel mai recent. Trebuie sa il tin bine pentru mine, dar parca ma roade si as vrea sa il impartasesc unei bune prietene. Care prietena ar putea sa ii spuna unei alte prietene, tot buna si aia. Si cum lumea e mica, secretul meu se poate duce departe . Dar nu-i spun, mai bine tac. De ce as spune ceva ce ar trebui sa pastrez doar pentru mine?  Secretul se spune la momentul potrivit, ca sa poti surprinde, nu ? Si totusi, as putea sa ii spun mamei, ea nu are cui sa povesteasca. Cel putin nu in randul meu de prieteni. Cred ca ar fi in siguranta. Parca nu vreau. Ma roade si mi se pare din ce in ce mai greu sa tin de el. Mai stie o persoana, dar mi-a promis ca nu il va dezvalui decat atunci cand voi aproba eu momentul. Si totusi, daca se afla? Mai bine sa fiu eu linistita, o sun pe prietena mea si ii povestesc. Da. E cea mai buna hotarare. Ea ii va spune iubitului ei si vor pastra tacerea. Sau poate vor scapa “porumbelul” cand iesim in oras si atunci afla si al meu marmot si mai afla si cei din jurul nostru si sa vezi atunci distractie. Deci? Care-i rezolvarea? Nu spun si gata. Peste ceva timp voi putea spune si atunci o sa fiu linistita si o sa astept reactia. Sper sa fie una buna, ca altfel am pus-o . Sper sa nu ma dau eu de gol pana atunci. In fiecare zi imi vine sa deschid gura si sa strig : Am…… Dar nu, toate la timpul lor. E mai bine asa. Surpriza va fi mai mare si ne vom bucura cu totii de ea. De multe ori, pregatesc o surpriza si cum eu sunt tare nerabdatoare , stric totul si divulg secretul. Sau povestesc prietenei, care ii spune unei alte prietene, care apoi se trezeste cand suntem in oras la un suc sa povesteasca o chestie tare pe care a auzit-o de la o buna prietena si pe la mijlocul monologului, isi da seama ca nu e bine si ca s-a prins lumea despre ce e vorba de fapt. Vedeti? S-ar strica totul intr-o secunda.

V-am pus un pic pe ganduri , asa-i? Nici prin cap nu va trece, dar veti afla peste ..Nici asta nu spun. Daca veti povesti si voi la randul vostru?

Sursa imagine: Google

 

7 thoughts on “Am un secret..”

Leave a Reply

