citit, condus, de-ale mele, masina, munca

Vinerea “norocoasa “

Anul trecut aveam ore de condus. Eram inca nesigura pe mine in trafic, de fiecare data cand trebuia sa merg pe un traseu nou, tremuram si aveam emotii . Acum daca e de mers pe undeva, eu sunt deja la masina, pregatesc bolidul de calatorie :mrgreen:  Am inceput sa fiu mai increzatoare, deja pot sa mananc un croissant in drum spre munca si daca ma chinui beau si un pic de apa. Nu sunt chiar atat de priceputa la asta, avand in vedere ca astazi am reusit sa manjesc jumatate din camasuta cu ciocolata. Aveam pe maini, pe obraji si cand am ajuns la munca , am vazut ca aveam si pe nas. Nu inteleg cum am reusit, dar se pare ca mai am de exersat.

In schimb, daca ma sicaneaza vreunul, am eu ac de cojocul lui. Nu il urmaresc, dar tip la el de mama focului. Pai cum ? Sa-mi taie fata ? Sa se bage pe banda mea? Sa si-o tina pe-a lui ca de aia sunt trasate liniile alea .

Pana una alta, ma descurc si sunt mandra ca nu mai am emotii ca inainte. Imediat se face 1 an de cand conduc prin Bucuresti. La tot mai multi si fara evenimente neplacute, zic.

Si daca tot v-am povestit de isprava cu ciocolata, se pare ca astazi nu a fost o zi prea norocoasa pentru mine. M-am trezit cu o durerea groaznica de cap, am plecat in balerini fara sa imi iau ciorapei ( mi-au inghetat picioarele) , mi-a fost rau si ameteam si cu toate astea ma dureau si ochii de la lumina puternica a monitorului. Mi-am mai revenit, dar bag seama ca ma ia raceala. Nu e bine.

Si daca va fi tot weekendul asa ploios, eu ma bucur. Putem sa stam in casa, la caldura, sa ne relaxam si sa ne uitam la filme bune. Om vedea. Am in plan sa si citesc noua carte primita de la Nina si am chef de stat la birou si de facut teme. O fi de vina vremea ? Sau imi e dor de scoala ?

6 thoughts on “Vinerea “norocoasa “”

  1. weekend fain! sper sa nu te racestica nu- placut deloc 😀
    ce imi place ca esti curajoasa la sofat 🙂 cat mai multe drumuri frumoase si bune 🙂

    1. Multumesc, am avut noroc si nu am racit. Pai trebuia sa fiu curajoasa, daca toate pitipoancele pot, eu de ce nu ? 😀

  2. Lasa mancatul la volan, ca nu slabesti daca te abtii un pic. Si pune, mama, sosete de lana in picioare, ca nu mai ai 16 ani. :))
    Sa fii sanatoasa, Marmotica!

  3. Cred ca de la vreme ni se trage, eu as dormi intruna. :)) Cat despre sofatul prin Bucuresti, da, trebuie sa recunosc ca nu e o misiune usoara. Eu una nu sunt asa de curajoasa ca tine, felicitari pentru progresele inregistrate. 😀

Leave a Reply

