comunicare, de-ale mele, timpul

Schimbari

Acum 3 ani in aceeasi zi eram tot marmota – ” Sunt marmota si nu ma tratez ” .  Stateam in Brancoveanu si ma gandeam ce sa mai mut prin casa si cum sa fac sa schimb feng-shui-ul din camera. Nici prin gand nu imi trecea ca peste 3 ani voi sta la casa si pe deasupra ma voi muta cu dl.marmot. Deh in trei ani se intampla multe si bune si rele. Lucram pentru un om , hai sa ii zicem pretentios. Imi fura tot timpul liber jobul ala. De dormit 7 ore nici nu se punea problema. Ajungeam pe la 10-11 acasa   si mai trebuia sa ma gandesc la tinuta de a doua zi. Nicio sansa: adormeam de cele mai multe ori imbracata si ma trezeam dimineata buimaca. Cu toate astea o perioada a fost bine, le aveam pe fete. Ne plangeam una la alta, ne adunam in bucatarie si povesteam vrute si nevrute la un pahar de vin alb sau rosu , dupa caz. Era inca senzatia aceea de libertate, de : I can take over the world ! Stateam in chirie, eram independente si eram dive 😆 Si a fost asa 1 an , cu bune si rele, cu certuri si impacari frumoase si iar certuri.  Am plecat din acel apartament cu un gust amar, dezamagita si trista pe o parte , dar fericita pe cealalta parte. Nu le poti avea pe toate, nu ?

Acum , am un alt job, mult mai ok decat celalalt. Sunt mai linistita, nu mai stau in chirie si pe langa am si o buburuza care ma ajuta sa ma deplasez prin jungla . Nu mai mut mobila prin camera, acum stau sa ma gandesc la casuta mea de vis , la curtea cu flori si gazon verde si la dormitorul ala cosy din mansarda. Nu mai visez la lucruri imposibile, le fac posibile . Inca am sentimentul : I can take over the world! dar am invatat intre timp sa fac asta in maniera mea. Sa personalizez modalitatea, pentru ca la urma urmei doar asa poti reusi.  Sa am rabdare si sa lupt in continuare pentru ce imi doresc .

Asa sunt toamna, melancolica …

(o fi de vina faptul ca in uichend ma duc la mama acasa ? )

6 thoughts on “Schimbari”

  1. Imi plac foarte mult relatarile de tip jurnal
    Ideea e ca fiecare schimbare si fiecare perioada din viata are farmecul ei si cel mai adesea nu il simtim imediat, nu il banuim
    Ce nu se schimba niciodata este alternanta fericire-mici bucurii- i hate this world sometimes :)))

    1. Asa e, abia acum realizez importanta unor momente de atunci si ma bucur ca s-au intamplat asa, altfel nu ajungeam unde sunt acum.. Sa vedem peste inca 3 ani ce oi scrie.. daca oi mai avea blogul 🙂

  2. Fiecare perioada are partile ei mai bune si mai rele. Insa, acum vad ca nu prea mai exista parti rele, totul merge bine in viata ta, nu? Schimbarea e in bine pe toate planurile…

    1. Parti rele mai sunt si acum si probabil vor fi dar incerc sa nu le amplific , ci sa gasesc o rezolvare. Nu imi iese de fiecare data, dar da.. in ultima vreme a fost numai in bine . Era cazul sa mai iasa si soarele pe strada mea 😛

  3. Ce simpla faci sa para viata. Nu te-ai pierdut in amanunte, ci ai relatat pe scurt si totusi foarte clar despre o perioada destul de mare din viata ta.
    M-ai cucerit cand ai spus: “Nu mai visez la lucruri imposibile, le fac posibile”.

Leave a Reply

