Filme, iubire, relaxare

Recomandare de film

In ultimele zile am stat si m-am gandit la ce as putea sa va scriu, mai bine zis la ce post care sta in draft as putea sa dau catre citire si tot nu am putut sa ma hotarasc. Au fost zile nebune, agitate si bineinteles pline de zambet ( nu mi-am uitat promisiunea facuta) . Sunt ย intr-o bucla de timp din care simt ca nu pot sa ies si incerc sa gasesc o cale cat mai buna pentru a rezolva tot ce ma framanta in ultima vreme. Dar toate la timpul lor, cel putin in cazul acesta. Pana una alta, va las cu o recomandare de film:

Intouchables , e un film despre o prietenie bizara, una bazata pe incredere , un strop de nebunie si mult chef de viata. M-a impresionat, m-a facut sa rad cum demult n-am mai ras si m-a facut sa imi doresc sa zambesc. Este bazat pe o poveste reala si cum mereu mi-au placut filmele de genul, va recomand din tot sufletul sa il vedeti daca nu l-ati vazut pana acum. ย De obicei nu ma uit la filme franceze, nu m-a atras limba asta niciodata, dar am zis ca merge asa de chill. Si a mers de minune. Totul de la poveste pana la muzica aleasa si la actori a fost perfect.

Vizionare placuta!

 

10 thoughts on “Recomandare de film”

  1. Am vazut zilele trecute un film de la inceput pana la sfarsit (fara sa adorm), poate reusesc diseara sa il vad si pe asta, pentru ca imi plac cele bazate pe fapte reale.

    1. Am avut si eu o perioada in care adormeam la filme. Nu conta cat de bun era filmul , eu tot sforaiam de mama focului in momentele cele mai interesante :))

  2. Si mie imi plac filmele ispirate din fapte reale, dar, la fel ca si tine, nu sunt un fan al filmelor franceze din cauza limbii.
    Multumim de recomandare! ๐Ÿ™‚
    Cat despre zambete si agitatie, e bine, inseamna ca traiesti viata la maxim, te distrezi, esti fericita! ๐Ÿ˜€

    1. Am trecut si eu peste treaba asta cu franceza si nu mi-a parut rau, chiar s-a meritat .
      Ehe, combinatia mortala :)))

    1. Depinde din ce punct de vedere privesti, macar filmul are o finalitate ..La unele seriale innebunesc cand raman asa in pom cu finalul , sunt curioasa din fire :mrgreen:

  3. Mi-a placut foarte mult acest film, ideea este una cat se poate de reala… bine poate faptul ca tipul e foarte bogat schimba multe si il ajuta sa lupte cu viata si de ce nu sa-si gaseasca fericirea!

  4. Bine ai venit , Pato! Da, de acord cu tine la faza cu bogatia, dar desi el putea sa faca absolut tot ce voia..el nu traia cu adevarat. Se multumea sa fie in starea aia , sa aiba acelasi program , fara sa incerce alte experiente.

Leave a Reply

