de-ale mele

Medic de familie, acte – birocratie

Am ramas fara medic de familie si nu mi-am mai facut niste analize generale de foarte multa vreme. Vreo doi ani dupa ce am sosit in jungla Bucurestiului am tinut cu dintii de medicul meu de acasa, dar mi-am dat seama ca nu ma ajuta. Trebuia sa astept pentru  o adeverinta o zi-doua, ba nu era disponibil omul si tot asa. Am hotarat sa ma scot din evidenta lui si sa imi caut in Bucuresti un nou doctor de familie. Numai ca timpul a trecut si eu am ramas cu actele in pom. Si nu stiu ce sa fac si unde sa ma duc . Ma gandeam sa ma duc la Medlife, am auzit ca au doctori ok si mi-ar fi foarte usor sa ajung la ei. Trebuie sa fie si cat de cat aproape de casa sau de job. Am oroare de mers la medic si trebuie sa fie undeva ok si stiu ca asta e aproape imposibil la noi 😆 Macar incerc, e o chestiune care trebuie rezolvata neaparat. Nici nu stiu cum sa procedez exact. Am la mine toate foile de la vechiul doctor, adeverinta de la munca si copie dupa buletin. M-oi descurca eu dupa aia, numai sa aleg ceva . Vi se pare mai ok sa apelez la un medic de familie care nu apartine unui lant din asta ca si Medlife , Romar sau altele?

Daca aveti ceva recomandari, le astept cu draga inima.

Nu stiu cum se face, dar mereu pe la sfarsitul anului , ma apuca treburi din astea. Sa rezolv cu actele, sa alerg de nebuna prin oras ca sa nu ma prinda noul an cu treburi nerezolvate. Ah si sa platesc si impozitul la masina, ca am uitat , nu cumva sa ma dea astia in judecata 😆 Nu imi place sa raman cu actele personale in urma. Am acasa dosarelul si acolo tin toate nebuniile , de la facturi cu ce am mai cumparat de-a lungul timpului pana la bonuri fiscale din Germania ( de cand a fost luata masina) si cam tot ce mi s-a parut mie important. Anul trecut pe 28 decembrie imi luam talonul pentru masina si toate actele le-am facut in perioada noiembrie-decembrie , cea mai proasta perioada ever. Slava Domnului nu am mai avut de alergat pentru alte acte, buletinul l-am facut repede, administratia financiara e aproape de mine si daca ma trezesc cu noaptea in cap , am sanse sa platesc impozitul repede si alte acte nu am de luat . As mai avea de rezolvat cu autorizatia de traducator si sa ma fac PFA, dar inca ma gandesc daca e o miscare buna sau nu . Om vedea.

p.s. daca aveti nevoie de sfaturi pentru inmatricularea unei masini in Bucuresti, am pastrat toate informatiile cu sfintenie, ca nu se stie niciodata :mrgreen:.

 

O zi faina sa aveti!

6 thoughts on “Medic de familie, acte – birocratie”

  1. Doctorita noastra de familia a murit si am avut o perioada in care am stat fara medic de familie. Abia cand a avut copilul nevoie de adeverinte pentru la scoala am ales primul medic care mi-a iesit in cale. Nu prea mergem noi la doctorul de familie, decat pentru acte. Daca avem probleme (sper sa nu) mergem direct la spital. 😉

    1. In mod normal nu am nevoie de ea, dar as vrea sa incep sa imi fac anual analizele si atunci daca asta e sistemul ..

  2. Iti recomand sa mergi la cea mai apropiata clinica de casa si sa rogi la biroul de informatii sa ti se dea un medic de familie. Eu una asa am procedat. Zilele trecute, la job, au venit niste doctorite care ne-au lasat cartea lor de vizita si ne-au indemnat sa le alegem ca medic de familie. Insa eu deja am unul…la care ma duc din an in paste strict pentru niste adeverinte.
    Mult succes in alegerea medicului perfect! 😀

    1. Am sa caut sa fie cat mai aproape de casa sau de munca, avand in vedere ca 8 ore din zi stau la munca..as putea oricand sa trag o fuga pana la cabinet. Multumesc pentru sfat .

  3. nu stiu ce medic sa-ti recomand 🙂 eu merg din cand in cand pt consultatie sau sun pt sfaturi, acum tb sa merg pt vaccinul antigripal
    e bine sa ai un astfel de doctor ca nu stii cand ai nevoie 🙂
    eu impozitele le platesc la inceputul anului si apoi stau linistita 🙂

Leave a Reply

