de-ale mele

My own american dream

Cand eram mica imi doream sa devin actrita sau cantareata. Pe urma mi-am dorit sa fiu medic si apoi politista, dar asta in alta poveste. Revenind la partea cu actoria si muzica, ma visam pe cele mai frumoase scene, dadeam spectacole in prima audienta in spatele blocului la scara ( cred ca multi se recunosc in scenariul mentionat) si ma credeam invincibila. Pe atunci nu stiam ce sunt alea emotii sau stage fright ca sa ma exprim in termenii industriei. Nu aveam teama de performance, nu ma gandeam ca daca voi da gres , lumea ma va arata cu degetul. Era o joaca de copil, o joaca frumoasa. Daca se intampla sa cant fals, radeam cu gura pana la urechi si faceam misto de mine. O dadeam in actorie si puneam in scena cea mai frumoasa parodie : eu in rolul principal.

Nu am devenit cantareata si nici actrita, desi cred ca la partea cu actoria as fi putut face ceva . O vreme ma gandeam sa ma inscriu la niste cursuri si eventual sa fac stand-up. Mi-a trecut repede. Cu varsta au venit emotiile, teama de a nu ma face de rusine, nu mai eram kamikaze :p Mi-am dat seama ca nu sunt atat de curajoasa in ceea ce priveste o scena deschisa. Singurele momente in care ma dau in stamba sunt cele in care jucam mima. Dar si atunci publicul care are parte de o reprezentatie din partea mea e cu atentie ales. E vorba de prietenii mei apropiati bineinteles. Mi-as fi dorit sa cunosc un succes ca in afara, pentru ca de mica am fost atrasa de Hollywood , de filmele americane si ma vedeam pasind pe covorul rosu, fie in postura de actrita , fie in cea de cantareata . Destinul meu nu s-a indreptat peste ocean..Am ramas in tarisoara mea visand din cand  la my own american dream. 

Imi dau seama acum, ca nu as fi facut fata presiunii sau mai bine spus , nu as fi fost atat de curajoasa ca in vremurile copilariei. Sau cel putin asa cred , poate cu ajutorul unor oameni priceputi m-as descurca mai bine decat mi-as inchipui.

 

Recunosc, sunt timida si tematoare uneori si cred ca trebuie sa inving asta. Ca sa ajung sa imi indeplinesc my own american dream , trebuie sa ies din zona mea de confort ( ca tot vorbeam zilele trecute de asta).

Intre timp incerc sa imi inving timiditatea in ceea ce priveste povestitul in public. De multe ori incep o discutie , lumea ma asculta , toti sunt cu ochii pe mine si ma incurc si nu  mai iese nimic bun, doar niste aberatii sau in cel mai rau caz o gluma rasuflata la care nu rade nimeni. :mrgreen:

 

p.s. am inceput wishlistul pentru anul viitor, n-am mai facut de multa vreme asta, sa imi propun chestii noi pentru anul ce va veni. O parte  voi scrie si aici, stay tuned.

 

13 thoughts on “My own american dream”

  1. Cand eram mica si eu voiam sa ma fac cantareata, apoi “doctorita’ si apoi avocat. Ca sa le luam pe rand. Cantareata – slabe sanse (afona de meserie). Doctorita – si mai mici sanse (sunt milioasa si nu pot sa dau o mana de ajutor nici in situatii extreme). Avocat – aici nu am nicio justificare – pur si simplu nu imi place.

    Insa timiditatea mi-am invins-o cand am intrat in presa. Nu vreau sa iti imaginezi ca debordez de tupeu sau ca am ajuns cine stie ce nesimtita. Nicidecum.

    Stiu sa-mi stapanesc bine emotiile si imi face placere sa se uite oamenii la mine cand vorbesc. De fapt, ma simt sigura pe mine doar atunci cand nu-mi scap din ochi interlocutorul.

    1. Iulia,bine ai venit! Cat de limitati eram pe vremea aia, alegeam cateva profesii si neaparat trebuia sa fie printre ele si cea de cantareata. Ti-ai ales un drum frumos dar si greu avand in vedere vremurile in care traim. Incerc si eu sa pastrez eye contact, dar nu intotdeauma iese 🙂

      1. Bine te-am venit si bine m-am trezit eu! :))

        Postarea mea si raspunsul tau m-au facut sa imi dau seama ca nu trebuie sa uit de unde am plecat. De ce? Revenind pe blogul tau si dand click pe numele meu la comentariu (din greseala) mi-am dat seama ca vechiul meu blog, pe care il credeam mort, inca mai exista. Mi-ai facut o supriza frumoasa, in mod indirect.

        Sa ai o zi minunata!

      2. Am vazut ca aveai 2 commenturi si am sters unul dintre ele. Am facut treaba asta de pe telefon si nu stiam pe care sa il aleg :)))) Dar ma bucur ca am putut sa te surprind placut :mrgreen:

  2. Eu visam ca voi deveni o celebra jucatoare de tenis. Exersam interviurile in oglinda si abia asteptam sa ajung in SUA sa ma stabilesc acolo. Marea mea dorinta era o casa cu un teren de tenis si o piscina. 😀
    De cand cu blogul eu simt nevoia sa-mi spun parerea oricand si oriunde. Chit ca cineva e interesat sau nu de ea, chit ca ma asculta sau nu. 😛
    Astept cu nerabdare wishlist-ul! 😀

  3. ce vis frumos, oricum nu se stie niciodata si poate se implineste 🙂
    eu m-am visat manechin dar am ramas doar cu visul 🙂
    wishlist pt mosu ti-ai facut?

    1. :))))) lasa ca n-ai pierdut mare lucru..nu mai puteai sa mananci atatea bunataturi . Pt mosu nu am facut, anul asta imi doresc liniste in familie, zapada cu moderatie si mai vedem ce-o mai fi 🙂

  4. Dupa ce am citit Fram, ursul polar, mi-am dorit sa ma fac explorator, sa colind lumea, sa descopar locuri noi, specii noi de animale… Stiu ca nu mai este nimic de descoperit, ca mor pana si speciile pe care deja le cunoastem, dar tot as vrea sa ma plimb in toata lumea. :))
    Am si eu ceva dorinte pentru anul care vine, dar nici nu am curaj sa le notez undeva, pentru ca sunt exagerat de indraznete. :))

    1. Hmm, n-as zice ca nu mai e nimic de descoperit, eu cred ca mai sunt destule. Eu zic sa iti notezi undeva dorintele alea, nu stii niciodata cand se pot materializa. Eu am un jurnal pe care il folosesc pe post de wishlist si daca ai vedea ce e scris acolo, apai …ai prinde curaj. Indrazneste !

  5. Da, n-ai pierdut mare lucru Sensibila fiind si cu un strop de fobie sociala, ai fi ajuns pe antidepresive, fugind de presiunea celebritatii 😉

Leave a Reply

