de-ale mele

Scurte de luni

  • Ca in fiecare an in perioada asta e multa agitatie. Mi-am programat o gramada de treburi si nu am reusit sa rezolv nici macar jumatate din ele, dar usor usor le fac eu pe toate.
  • Astazi e zi de organizat petrecerea , de trimis invitatii, cadouri si alte alea pe la munca.
  • In uichend am fost la cumparaturi de cadouri, am facut pe Mosu pentru cei dragi si am reusit sa luam aproape toate cadourile. In niciun an nu am mai facut asta, mereu eram pe ultima suta de metri si alergam ca nebunii prin magazine. Anul asta am fost mai vrednici. Am avut listuta si am bifat aproape tot.
  • Curatenia cea de toate zilele :)))) e aproape gata . Casa e impodobita cu luminite, inauntru e plin de decoratiuni de Craciun si mai avem de rezolvat un burlan. Ala s-a prabusit ieri , era plin de gheata si saracutu nu a mai rezistat.
  • Cum anul asta nu mai reusim sa ajungem prin Bacau, ramane sa ne bazam pe curier sa faca pe Mosu. La anul vom face o plimbarica pana acolo. Poate totusi o sa am o surpriza si vin ai mei incoace. Desi nu cred 😦
  • Vreau sa merg la patinoar si vreau sa vad parcul IOR ( am auzit ca e superb luminat) .
  • Zilele astea va fi destul de aglomerat, asa ca e posibil sa fiu cam absenta. Ma scuz de pe acum sa fiu sigura ca apuc πŸ˜›

Ati reusit sa luati cadourile mai din timp anul asta ?

 

Va doresc o saptamana cat mai usoara si frumoasa!

 

 

 

13 thoughts on “Scurte de luni”

  1. ce cuminte si harnicuta esti! mai am de luat dar maine poimaine rezolv si eu aceasta problema πŸ™‚
    aveti party de Craciun? have fun! πŸ™‚

    1. Da, avem party. In fiecare an s-a facut πŸ™‚ Am fost harnicuta anul asta, niciodata n-am reusit sa iau atatea inainte cu o saptamana:)))

  2. O saptamana usoara si tie, Cornelia. Si eu am aflat azi de patinoarul deschis in parcul Al. I. Cuza. Am fost vineri, m-am plimbat putin, am facut multe poze(unele le-am pus deja pe blog), dar dimineata, nu seara. N-am mai fost de-o eternintate la patinoar, cam de acum 13 ani. 😦
    Cadouri am primit, de cumparat inca nu. Mai e timp.

    1. Anul trecut am vrut sa merg la patinoar si n-am avut cu cine. Sau mai bine spus as fi avut, dar a fost prea frig pentru unii:)) si am tot zis ca merg, dar n-am reusit sa ajung. Anul asta vreau macar o data sa patinez cu gratie prin IOR :mrgreen:

  3. Am terminat si eu curatenia, am impodobit casa, am facut planuri si mai ales liste de cumparaturi. Cadourile sunt subtirele anul acesta, ca ne-a intrat criza in casa si nu stim cum sa scapam de ea. :))
    De patinoar imi este si mie dor… Poate reusesc sa il conving pe Ionut sa mearga cu mine, ca in speranta sotului meu, nu mai vad eu patine in picioare. :))

  4. Am terminat curatenia, am terminat si cumparaturile pentru masa de Craciun insa nu am reusit sa iau si cadourile. Maine e ziua de cumparat “bucurii cu fundite”. Asa le zic eu darurilor care ii fac pe prietenii mei fericiti.
    Sa ai un sfarsit de saptamana cu mult spor!

  5. Multumesc mult Vienela, scuze de intarziere, am fost cam out zilele astea. Sper ca ai avut un Craciun asa cum ti-ai dorit.

Leave a Reply

