Uncategorized

Cu iz de Craciun

A trecut si Craciunul..parca au zburat zilele astea in care am stat acasa, dar sincer au fost atat de pline incat nu am apucat sa stau mai deloc. Am avut si momente de liniste si de odihna, momente asteptate cu atata nerabdare. Am avut si bradut si am avut si jucarii. Asa ca pe vremuri, cand stateam sub brad si ne uitam la luminite. Pe vremea aia asteptam sa primim jucarii si anul acesta Mosul s-a gandit sa ne reaminteasca asta. Dovada faptul ca toti prietenii care ne-au calcat pragul s-au jucat cu monstruletul asta :

photo (2) photo photo (1)

Am avut si un trenulet in jurul bradului si ne-am bucurat de el ca niste copii. A fost un Craciun linistit, alaturi de o parte din familie, alaturi de prieteni si imi pare rau ca a trecut asa repede.

In alti ani eram prezenta si pe site-uri si cu mesaje de urari, anul acesta am stat si am privit mesajele celorlalti. Pur si simplu am decis sa nu trimit mesaje. Mi se pareau inutile in valul ala de mesaje si ma gandeam ca nu va citi nimeni si al meu mesaj.

Sper ca ati avut un Craciun asa cum v-ati dorit si sper ca mosu a fost darnic ( nu neaparat cadouri) .

Maine merg la munca, voi lucra si vineri si sambata ne indreptam spre munte. Pana atunci , mai am un pic de lucru la wishlistul pentru 2013 :mrgreen:

 

 

13 thoughts on “Cu iz de Craciun”

  1. Eu cred ca orice urare, sincera, din inima, e binevenita. πŸ™‚ Si nu ma supar daca primesc cat mai multe. πŸ˜€
    Foarte tare bradutul vostru cu jucarioare, imi place ideea, e chiar geniala. Se integreaza perfect in sarbatoarea care tocmai a trecut.
    Hihi, se pare ca cineva va petrece Revelionul pe partia de schi. πŸ˜› Super fun! πŸ˜€
    Pana atunci zi usoara maine la lucru! Si asteptam wishlistul. πŸ˜€

    1. Vom fi pe partia de schi cu sacul sau cu sania, habar nu am sa schiez si nici nu intentionez sa invat. Ma sperie foarte tare, am impresia ca poti sa iti rupi piciorul asa de usor.

      1. Asa si este, Cornelia. Daca stii sa cazi insa e ok. Insa daca imbratisezi copacii de pe marginea partiei, poate fi tragic.

    1. Daaa, musai la noi. In fiecare an intre Craciun si Revelion se lucreaza 😦 dar asta e, trecem mai departe cu fruntea sus :mrgreen:

  2. @Nice, tocmai de aia , stau deoparte de sportul asta, mai bine ma arunc in zapada si ma dau de cateva ori cu sania, imi iau portia de partie si gata πŸ˜€ La vin fiert apoi πŸ˜›

  3. Eu m-am bucurat de fiecare urare primita, indiferent ca a fost facuta la telefon, pe facebook sau pe blog. In viata mea nu am primit atatea urari ca anul acesta. :))
    Am incercat candva sa schiez. Am ajuns la munte, mi-am pus schiurile in picioare, am simtit ca nu le pot controla si le-am dat repede jos. Totul a durat vreo 5 minute. :))

Leave a Reply

