Uncategorized

Un fel de wishlist pentru 2013

Ma tot gandeam zilele astea la ce imi doresc sa imi aduca noul An. Am facut liste peste liste si m-am oprit la un moment dat . Mi-am dat seama ca e lista prea lunga si poate un an nu e de ajuns. Am atatea in cap incat de multe ori nici nu stiu de unde sa incep .
Am cateva dorinte totusi pentru inceput si mai vad eu pe parcurs ce se va intampla. Le punem cu liniuta ca asa am invatat la scoala:
– vreau sa fac ceva care sa conteze, mai mult nu spun deocamdata. 🙂
– imi doresc sa fiu mai puternica si sa fiu curajoasa, probabil voi fi nevoita sa iau cateva decizii dureroase, deci trebuie sa ma pregatesc.
– as mai vrea daca se poate mai multa liniste in familia mea, a fost un an destul de urat si ar fi frumos sa se mai schimbe lucrurile. Cred ca peste tot a fost mai multa tensiune decat de obicei si ar fi binevenita o pauza .
– cum am spus si in articolul anterior mi-as dori sa vad mai multa bunatate in jur si mai putina tensiune. Toata lumea parca a luat-o razna, am vazut asta si la mine , mai ales in trafic suntem in stare sa ne omoram pt o amarata de greseala. Orgoliul trebuie lasat deoparte in cazuri din astea.
– mi-as dori sa reusim sa schimbam casuta, sa avem un pic mai mult spatiu..
– neaparat sa slabesc si sa fac mai multa miscare. :mrgeen:
– sa ajung la Sighisoara.. Stiu ca nu e in capatul tarii, dar anul asta nu am reusit sa ajungem 😦 si mi- e dor de locurile in care am copilarit.
– si in final imi doresc sa aud cat mai multe vesti bune de la voi, de la parintii mei , de la prieteni si chiar de la necunoscuti:) ma voi bucura si imi va da mai multa putere sa imi urmaresc visele.
Nu ma apuc sa insir si celelalte lucruri ca nu mai termin, ma prinde revelionul :p , dar spun atat, nu m- ar deranja sa imi mai iau cateva hainute si niste cizme luungi cu blanita.
Sa aveti un inceput de an asa cum va imaginati!
La multi ani!

20121231-030033.jpg

10 thoughts on “Un fel de wishlist pentru 2013”

  1. Daca ne luam dupa anumite previziuni, anul 2013 va fi mai greu pentru toata lumea, deci nu ne putem astepta ca oamenii sa fie mai calzi, mai buni, mai linistiti. Visul asta devine utopie… :((
    Marmotica, anul care tocmai a inceput sa iti aduca tot ce iti doresti!
    Eu nu pra am curaj sa ma gandesc la o lista de dorinte deocamdata. :(( Sunt prea multe si prea greu de realizat.

    1. Vienela, eu mai am cateva sperante in ceea ce priveste lumea ..asa ca s-ar putea sa avem surprize de unde nu ne asteptam 🙂

  2. La multi ani, Cornelia. 🙂 2013 sa-ti aduca tot ce-ti doresti! Si multe surprize placute, ca ele sunt cele mai frumoase!
    Inceptul meu de an nu a fost cel mai fericit, dar sper sa imi revin…la un moment dat. 😛 Astept vesti de la tine! 😀

Leave a Reply

