Uncategorized

Stop pauza! Press play..

Gata cu vacanta! Am fost la munte, mi-am luat energia vreo 5 zile la rand din aerul curat de munte si m-am intors home cu forte proaspete. Am inceput munca pe 3 si de atunci sunt conectata la sistem cum s-ar spune.

2013 a inceput destul de bine pentru mine, a fost cu vesti bune si am avut parte de o surpriza placuta acum cateva zile, m-am reintalnit cu o veche prietena. Despartirea nu a decurs tocmai cum ar fi trebuit si ne-am luat ramas bun in tipete . Important e ca ne-am revazut, am discutat normal si a fost ok.

De munca nici nu va mai spun , am fost full inca din prima zi a anului. Aproape ca nici nu am simtit vacanta. Si daca tot vorbim de munca , zilele trecute am avut o discutie cu niste prieteni referitor la serviciul comun . Eu si dl.marmot lucram la aceeasi firma, sedii diferite si la mare departare unul de altul. Β La inceput a fost ciudat sa vorbim la telefon chestiuni de munca, dar am stabilit ca in timpul programului vom mentine o relatie strict profesionala. Evident ca nu se poate tot timpul si apelez la tot felul de dragalasenii ca sa obtin ceva, dar asta nu ne strica relatia. Pana acum au fost numai avantaje in toata treaba asta, dar am auzit fel si fel de pareri cum ca nu ar fi bine, ca poate sa dauneze bunei desfarurari a relatiei si multe altele negative. Chiar si asa , de 2 ani avem jobul comun si nu am avut nicio cearta pe tema asta. Daca au fost probleme de rezolvat , nu am amestecat treaba de acasa cu cea de la servici. Am reusit sa pastram o distanta si nu as schimba nimic. Ne e foarte bine asa.

Asa ca va intreb si pe voi : Ce parere aveti despre lucratul la aceeasi firma cu iubitul/a sau sotul/a ? Credeti ca ar putea dauna relatiei ?Β 

 

 

19 thoughts on “Stop pauza! Press play..”

  1. nu am experimentat asa ceva πŸ˜› cred ca daca stii sa delimitezi cele doua zone e ok, daca le amesteci s-ar putea sa nu iasa bine
    oricum 3 ani nu e putin lucru πŸ™‚ multi ani frumosi impreuna!

  2. Cum de v-ati luat ramas bun in tipete dar v-ati inteles bine, ati discutat normal? 😯 Nu prea am inteles ce s-a intamplat acolo… πŸ˜›
    In ceea ce priveste lucratul impreuna zic ca e super ok, chiar ideal. Am cunoscut la fostul loc de munca o pereche care convietuia de peste 30 de ani in conditii foarte bune, atat acasa cat si la serviciu. Deci se poate. Ar fi un pic cam plictisitor daca cei doi ar lucra in acelasi birou timp de 8 ore sa zicem, dar daca nu se vad chiar non stop, atunci nu are de ce sa fie vreo problema. Mi se pare ca cei doi au inca un punct in comun… Iar daca apar probleme, le este mai usor sa le solutioneze, gasind impreuna idei salvatoare. πŸ˜€

    1. Am recitit si m-am exprimat eu nu tocmai ok. Ultima data cand ne-am vazut nu ne-am despartit in cei mai buni termeni si ne-am certat la cutite. Acum intalnirea a decurs foarte ok , am fost chill πŸ™‚
      Avantajul nostru e ca nu lucram in acelasi birou. Si da, de cele mai multe ori cand discutam acasa reusim sa gasim idei bune pentru a ne usura munca.

  3. Eu cred ca e foarte misto sa lucrezi la aceeasi firma cu sotul. Singurul inconvenient ar fi ca atunci cand firma da faliment puteti ramane amanadoi fara job in acelasi timp. Asta o stiu de la un coleg care pe vremri nu voia s-o angajeze pe nevasta-sa la firma unde lucra el. Oricum firma n-a dat faliment nici azi. πŸ˜€

  4. Si noi lucram la aceeasi firma, in acelasi birou, singuri. La inceput a fost extraordinar de greu, mai ales ca eu am ajuns dupa ea si deja stia mersul cat de cat pe aici.
    Dar, odata cu timpul, am inceput sa ne sincronizam si sa ne intelegem. Mometan avem 6 luni in campul muncii impreuna. πŸ™‚

    1. Cat mai multi impreuna Yamasha! E un avantaj, asa nu se mai ivesc discutii despre job. E posibil ca in alte situatii unul din cei doi sa aiba un servici stresant si celalalt sa nu inteleaga intocmai cum merg treburile si de aici pot iesi certuri. Dar asa, fiecare stie ce face πŸ™‚

    1. Cred ca depinde si de fiecare persoana in parte. Pot interveni si colegii de servici de cele mai multe ori in sens rau si atunci sa te tii ce-i pe acasa :))

  5. Pe mine nu m-ar deranja sa lucrez alaturi de el, dar imi place sa nu las loc de interpretari. De cele mai multe ori, certurile apar din cauza colegilor, care considera ca esti favorizata, nu direct de el, ci prin natura situatiei.

    1. Din fericire nu e cazul la mine, ii cunosteam pe colegii mei dinainte si stiu ca suntem un cuplu, asa ca pana acum nu am avut probleme si nici nu cred ca vor fi din punctul asta de vedere.

  6. Eu lucrez cu iubitul meu de doi ani la acelasi “proiect” si in aceeasi incinta: acasa. πŸ˜† si ne place. Mai calcam pe ici colea gresit, ne mai ciondanim cand nu facem ( aparent ) ce trebuie si cum trebuie dar preferam toate astea decat unul sa fie la S si altul la N.

    1. E intr-adevar un avantaj si e si comod ce-i drept πŸ™‚ Ciondaneli exista si daca nu lucrezi in acelasi loc, poate mai mari chiar ..

  7. Acum depinde de fiecare imparte, dar parerea mea este ca e putin ciudat pentru ca vor exista intotdeauna neintelegeri si nemultumiri din partea amandurora . Ca sa nu mai vorbim de gelozi sau alte chestii de genul asta . Si la un moment intervine monotonia .

  8. Gelozii, hmm.. la noi nu e cazul . Chiar e o situatie mult mai ok asa, plus ca nu se pune problema de neintelegeri din cauza asta. Cred ca la noi ar fi monotonie daca am lucra in acelasi birou, dar cum in cazul nostru sediile sunt la mare departare, atunci nu vad nicio problema. Monotonia intervine daca o lasi tu si nu te mai ocupi de activitatile comune . Dar depinde de fiecare in parte, asa cum ai spus si tu. SI bine ai venit pe blog.

  9. Daca cei doi au o firma impreuna nu prea e de ales.
    Altfel, daca fiecare e pe alt departament intr-o institutie mai mare, nu cred ca dauneaza relatiei. Si pana la urma nici daca sunteti asociati in firma, atata timp cat fiecare isi stie rolul, atributiile si delimiteaza viata privata

Leave a Reply

