de-ale mele

Liste si listute

Daca s-ar putea sa nu dormim noaptea sau sa nu fie somnul o nevoie esentiala in viata, eu as fi fericita ( cu toate ca imi place sa dorm asa de muuult ) . Asta pentru ca am impresia ca nu mai apuc sa fac nimic.  Daca va arat listele mele o sa ziceti ca sunt nebuna.

Am asa :

  • to do list -asta e mama listelor si  includem aici tot felul de activitati fun cum ar fi : la ce renuntam ca sa mai punem bani deoparte pentru visul nostru cel mai mare la momentul actual. 
  • to read list -am inceput 2 carti si parca nu mai apuc sa le termin. Unde mai pui ca mi-am mai cumparat vreo 4 carti pe care vreau neaparat sa le citesc pana imbratranesc :)))
  • shopping list – aici am atatea puse incat nu stiu daca voi apuca vreodata sa imi iau tot ce imi doresc si va spun sincer ca nu sunt chestii pretentioase: vreau doar sa am si eu mai multe genti, mai multi pantofi , mai multe rochite , mai multeeee haineeee 😀 ca sa am de unde alege atunci cand ma pregatesc sa merg pe undeva.
  • music list – mi-am facut un dosarel in laptop cu toate muzicile pe care le vreau pe cd sa le pot asculta in masina in drum spre munca si nu numai.
  • movie list – aici am mai reusit sa bifam niste filme bune, asta pentru ca ne-a ajutat vremea asta capricioasa
  • calatorii list – aici sunt multe si probabil mi-ar trebui 3 vieti ca sa ajung le fac pe toate, dar nu zicem ca e imposibil, nu se stie niciodata.

Si lista cu liste continua. M-am apucat de facut liste din tinerete, cand ma duceam la cumparaturi nu plecam fara un biletel scris cu ceea ce trebuie sa iau . Am patit de cateva ori sa uit din cumparaturi si mi-era atat de greu sa ma duc inapoi, mai ales ca dupa ce terminam cu treaba asta puteam sa imi vad si eu de ale mele :mrgreen: Am continuat cu listele cand am vazut cat de eficiente sunt, am ajuns pana sa imi scriu pe telefon cele mai simple chestii pe care le am de facut , doar pentru a ma asigura ca nu le uit. E atat de utila o lista din asta incat atunci cand trebuie sa fac un bagaj ( ca imi place la “nebunie” activitatea asta) imi fac o lista cu ce imi trebuie . In felul asta stiu ca imi iau strictul necesar , pentru ca de multe ori tind sa pun mai multe decat am nevoie.

La ritmul in care traim , e aproape imposibil sa tinem minte tooot. Si daca voi puteti sa tineti minte tot, atunci vorba domnului Andi Moisescu , ma inclin.

Deci , ce liste aveti voi ?

14 thoughts on “Liste si listute”

  1. Doar shopping list. Inainte nu o avea nici pe asta, dar deh, am imbatranit si m-a lasat memoria. :)) Si azi am fost la cumparaturi, intr-un hipermarket, si cand sa dau sa ies, am verificat inca o data lista din telefon. Si bine am facut ca uitam tocmai articolul pentru care ma dusesem in mod deosebit. :)) Asa sunt femeile, se pierd in detalii. 😛

    1. Da, mai ales cand mergem in hipermarket, ne iau ochii toate minunatiile de pe acolo 😛 Noi am fost o data sa cumparam rachete de badminton si am ajuns sa umplem caruciorul pana la suma de 5 mil 😀

  2. Imi fac si eu liste, tot mai multe liste, pentru ca in capul meu este un talmes-balmes, ma gandesc la prea multe si uneori pierd din vedere tocmai ce este mai important. Dar mi s-a intamplat si sa uit lista acasa, sa stii. :))

  3. Prima lista si cea mai mandra: wedding lista. O lista care nu da semne civilizate sa se termine, sa se scurteze sau macar sa fie blanda cu mine. E o lista usor comunista si face numai cum vrea ea. Nu negociaza nimic cu stapana si cand ii vine vreo idee o adauga de la sine fara consultari populare :))
    Apoi am liste normale ca orice femeie: pt bluze, pantofi, genti, adidasi, rochii, camasi si bluze. Cred ca am mai zis o data bluze, dar voiam sa subliniez ca am nevoie de bluze .

    1. Iulia, lista de bluze e cea mai tare la tine :))) pe langa cea de wedding. Inca nu am experimentat . Cand e marele eveniment ?

      1. in iunie, abia astept. Azi am fost si am probat rochite. De fapt, acum cand iti scriu randurile astea sunt atat de entuziasmata incat trebuie sa sterg de mai multe ori un cuvant ca sa ma asigur ca e scris corect.

    1. O sa fac un post special cu muzica, buna idee.
      Si eu mi-am facut tot din motivul asta , al amanarii. Am zis ca daca sunt scrise, poate sunt mai aproape de rezolvare 🙂

  4. cata organizare 🙂 se spune despre fecioare ca sunt organizate, eu cred ca sunt exceptia pt ca nu fac liste si listute, rar fac pt cumparaturi, in rest totul e haotic, cum imi vine mie bine :)))))
    sincer nu am rabdare sa scriu listute, chiar daca incep foarte repede ajung sa ma plictisesc 🙂
    weekend fain!

  5. @Iulia—Tot in iunie se casatoreste si o prietena de-a mea 😛 Sa fie intr-un ceas bun! Din ce imi scrii , cred ca a mers tare bine proba de rochite 😀

Leave a Reply

