citit, comunicare, relaxare, zambete

Despre reclame “dragute”

Daca ar fi viata ca in unele reclame, ehee ce bine am duce-o .

Ma amuza mereu reclamele de la Always. Apare o tipa draguta, cu pantaloni albi ( foooarte albi, din aia spalati cu Ariel sau cu Bonux dupa caz :mgreen: ) si e ea atat de fericita ca e in perioada aceea a lunii de zici ca a castigat la Loto. Danseaza, face spagatul , se aseaza de n ori pe scaune si nu se pateaza deloc. Deh, sistemul revolutionar al absorbantelor. Stiu ca o reclama la Always sau la orice alta firma nu ar prinde daca ar fi o gagica nervoasa, lesinata de durere , dar totusi sa pastram un strop de realism in toata treaba asta . Aici aveti una din reclamele cu pantalonii albi , n-am gasit-o pe cea descrisa mai sus dar sigur ati vazut-o . Ma stiu pe mine cum sunt in zilele respective si nu e deloc ce se vede in reclama. Daca as putea sa nu ies din casa ar fi perfect, din pacate nu se poate, mai trebuie sa si muncim . Sunt zile in care pur si simplu sunt palida si abia merg, d-apai sa mai si dansez. Β Cred ca sunt foarte putine femei care se pot bucura de zile linistite in aceea perioada ori au gasit solutia perfecta pentru confort. Oricum ar fi , mi se par stupide.

Si totusi reclamele tampite iti raman mereu intiparite in minte. Vezi reclamele cu marmote :mrgreen: Din capitolul amuzante si tampitele mai sunt si alea la Lidl cu domnul postas – le aud mereu la radio si nu ma pot abtine sa nu rad. Si totusi la ceva timp dupa ma trezesc pe site-ul de la minunatul magazin. Marketingul asta si geniile din spatele reclamelor.

Inca una care ma enerveaza e cea la Lipton, in care musca tanti din ditamai zmeura. Nu exista fruct ataaat de mare si nici aroma nu e chiar atat de intensa. Ah plus ca ceaiul ala se bea , nu il pui in cada sa-ti faci baie in el ca sa simti si tu ce au simtit doamnele care sareau in piscina cu fructe.

In topul celor care ma enerveaza mult in momentul de fata e reclama de la Hemoroeasy, tampenie mai mare n-am mai vazut in ultima vreme. E chiar enervanta, cu toate ca am ras de la inceput, acum nu imi mai pare atat de amuzanta, oricat de expresiv ar fi domnul actor.

Asta e doar umila mea parere de telespectator si nu sunt am studii de publicitate si media, pur si simplu spun ce imi place si ce nu.

Ar fi mai multe, insa cred ca n-as mai termina de povestit. Cert este ca ele au un scop in toata nebunia asta de viata, ne amuza, ne relaxeaza intre filme si uneori Β ne enerveaza atat de tare incat nu stim cum sa mai scapam de ele. Dar fac parte din viata noastra si le acceptam . Mai ales cand sunt prezentate cu atata umor la Apropo Tv.

Surse video: Youtube

 

O zi frumoasa ca-n reclama de la Coca Cola sa aveti, aia cu #haisamancamimpreuna#

12 thoughts on “Despre reclame “dragute””

  1. Nu mai sunt demult la curent cu reclamele din Romania
    Dar imediat dupa revolutie, cand au aparut, doamne ce-mi mai placeau toate πŸ™‚

    1. Sunt unele foarte faine si merita sa le acorzi un pic din timpul tau πŸ™‚ Dar totodata sunt si cele aiurea , care parca nu au niciun sens.

  2. Hm, pai cum sa-ti spun eu tie?? Eu nu prea le accept in viata mea. :)) Atat de enervante mi se par cand intrerup filmele, emisiunile de divertisment sau documentarele, incat din cauza lor a trebuit sa renunt definitiv la televizor. Bine, ma mai uit totusi la meciuri si emisiuni sportive, acolo unde ele cam lipsesc. πŸ˜› Bine, in ultimul timp m-am cam reimprietenit cu televizorul, asta pentru ca mai am chef de o muzica sau un documentar despre calatorii. Travel sa traiasca. πŸ˜€
    Desigur, in anii ’90 ma fascinau si pe mine reclamele, ca orice lucru nou si foarte colorat (si uneori amuzant).

    1. Stiu ca tie nu iti plac πŸ˜› Travel eu nu mai am, de fapt nu il mai am pe ala vechi, am ceva de la digi si nu prea imi place, ala de la Discovery era mult mai fain, daaar pentru asta exista internetul .

    1. Ah da Lilly, Selah Sue are o voce superba ..Deci nu sunt singura ca detesta reclama cu domnul postas :)))

  3. Pe mine ma enerveaza si reclama de la Parasinus cu vanatorii lui de raceala cu tot….. Si ar mai fi cateva. Ma documentez si revin…. πŸ™‚

  4. Ma crezi ca acum cateva zile vorbeam despre aceeasi reclama la absorbante? Si tot asa imi ziceam si eu: toate fetele care sunt in perioada fericita a lunii se imbraca cu pantaloni albi, merg in club, se pun cu fundul pe o bara si mai si danseaza de mama focului. Mi-am spus ca reclama asta a fost gandita si facut de un barbat. Nicio femeie intreaga la cap nu si-ar fi putut imagina un astfel de scenariu.

    1. Pai n-ai cum sa fii ataat de fericita in zilele alea, mi se pare imposibil. Eu cel putin sunt o epava in anumite luni, abia ma adun de pe jos.

  5. Eu schimb intotdeauna programul cand apare avalansa de reclame. Foarte putine mi s-au parut cu adevarat reusite, de-a lungul timpului. Imi amintesc de o reclama la Stela Artois. Avem impresia ca incepe un film bun, nu o reclama la bere. :))

Leave a Reply

