adunate, concurs, de-ale mele, geanta, Ilux, iubire, shopping

Cadoul perfect

De cateva zile sunt in criza de timp. Se apropie ziua mamei mele si nu stiu ce cadou sa ii fac. E atat de greu sa aleg ceva, vreau sa fie special, vreau sa fie ceva original , trebuie sa gasesc ceva care sa ii puna in valoare personalitatea. Ma “plimb” din site in site, nimic nu-mi face cu ochiul. Am deschise atatea tab-uri in browser incat nici eu nu mai stiu de unde sa incep si ce sa inchid. Nu ma pot hotari si e atat de tarziu, mintea imi fuge la munca, la somn, la oboseala , la ce tinuta voi avea maine la servici si decid sa reiau cautarea a doua zi. Ma retrag in asternuturile crem cu floricele si ma scufund  intr-un somn adanc. Dupa cateva ore ma trezesc si pe jumatate adormita vad ca laptopul nu s-a inchis. In drum spre el ma impiedic de geanta mea cea verde ( trebuie s-o schimb neaparat, e atat de batrana) ,dar  ajung teafara ca sa vad ca singura pagina care nu se inchisese era cea de la Ilux. Imi fac o cafea , ma uit pe site si vad gentile Anuschka . Asta e! Cadoul perfect:

geanta_calibra_din_piele_naturala_anuschka_7

O geanta din piele naturala , pictata manual de artizani indieni , un cadou care va fi apreciat nu numai de mamica mea draga. E accesoriul perfect pentru ea, e o femeie activa ( chiar daca e trecuta de prima tinerete) , mereu alearga cu treburi prin oras , se imparte intre cele doua case si are nevoie de o geanta in care sa ii incapa toate cele necesare si eventual sa le si gaseasca la timp . Unde mai pui ca de fiecare data cand o sun , raspunde greu si fix la ultimul apel cand sunt gata sa renunt, raspunde. Acelasi text  de fiecare data : nu-si gaseste telefonul in geanta ei imensa fara niciun fel de compartiment. Dar geanta asta e altfel, are compartimente speciale pentru fiecare lucrusor de care are nevoie o femeie: buzunar pentru telefon, etui si saculet pentru cosmetice si pentru portmoneu un compartiment securizat. Ce sa mai , e combinatia perfecta intre eleganta, stil si utilitate.  Bun, am stabilit ca acest model e foarte util , sa ne uitam si la design. Pe langa faptul ca e unicat , e pictata in culori calde si modelul floral e completat perfect de o pasare colibri.Acea pasare mica si energica ,exact ca mama.   Parca o vad in fata blocului inconjurata de vecinele intrigate de modelul superb de pe umarul ei. Va fi invidiata in primul rand ( asa suntem noi femeile), apoi va fi admirata si despre geanta ei se va vorbi in toate cercurile posibile. La cat de mic e orasul nu m-as mira sa se auda pe la colturi : “Ai vazut draga ce geanta si-a luat madam? ” Da, astea ar fi efectele unei opere de arta. Si la cat de monoton a fost totul in jurul ei de ceva vreme, geanta Anuschka e perfecta pentru un aer proaspat in viata ei.

E decis, acesta va fi cadoul ei. Totodata , analizand geanta din toate punctele ma intreb: oare atunci cand o voi primi voi fi in stare sa ma despart de ea? Am rochitele de vara care merg perfect cu modelul acesta, pictura inspira feminitate, viata, veselie si un strop de nebunie frumoasa. Grea decizie. Am trecut de la panica, la criza de timp, la curiozitate ( atunci cand am descoperit-o) , am ajuns la fericire si parca mi-a fost pictat un zambet de Julia Roberts, am trecut prin filtrul ratiunii toate amanuntele si am ajuns intr-un moment de nehotarare clasica : sa o dau mai departe sau nu? Asa te simti cand vezi pentru prima data geanta Anuschka, te bucuri ca ai gasit-o, ai vrea sa o oferi cadou cuiva si te gandesti ca nu va fi asa usor sa te desparti de ea.

Acest articol participa la concursul Ilux pentru bloggeri ( n-oi fi eu a-lister, dar imi place sa scriu si ma fascineaza lumea asta) , sper sa nu fie prea tarziu ca trimit astazi si poza a fost luata de pe site-ul celor de la Ilux- ilux.ro.

LATER EDIT: Grabita fiind defel, am uitat sa trec linkul catre geanta aleasa de mine pentru poveste , asa ca datorita echipei dragute de la Ilux ( mi-au dat mail sa ma atentioneze, nu ma asteptam) il trec acum : http://www.ilux.ro/geanta-calibra-din-piele-naturala .

Sa-mi tineti pumnii!

9 thoughts on “Cadoul perfect”

  1. Frumos ca te-ai gandit la mama ta. Cred ca si a mea si-ar dori asa o geanta. Pana o va dobandi, le foloseste pe cele cumparate de mine in trecut. :))
    Iti tin pumnii, mult succes! 🙂

  2. Mi-a placut mult aceasta geanta, dar cea care mi-a furat definitiv inima are pene de paun pictate pe obraji.
    Eu nu prea ma potrivesc cu mama mea la gusturi si rar cadourile pe care i le fac ii plac cu adevarat. 🙂

    1. Mereu m-am potrivit cu mama la gusturi, am atatea haine cumparate de ea, e ca si cum m-as fi dus eu la cumparaturi :))) Si geanta i-ar fi placut foarte mult, dar de data asta a fost altcineva mai inspirat.

Leave a Reply

