baby, de-ale mele, muzicuta, vesti bune, zambete

Prima experienta de nasit

Sambata am participat la un botez. Dar nu oricare botez, caci am fost persoana importanta acolo . Impreuna cu dl.marmot am fost pentru prima data nasi. Am botezat o fetita dulce si ne-am descurcat onorabil . Toata lumea ne-a laudat si a iesit super ok. Am avut emotii cu carul, de la dezbracatul copilei, pana la prinsul ei in panza aceea de mir. M-am pregatit sufleteste si am ascultat cumintica indicatiile preotilor. A fost o slujba minunata si n-a observat nimeni ca prima data am pus pampersul invers :))) Nu intelegeam eu de ce nu se prinde.

Cea mai frumoasa surpriza a fost ca rochita pe care i-o cumparasem micutei era de aceeasi culoare cu a mamei. Le-am asortat de minune fara sa stiu . Mi s-a parut un moment tare emotionant si m-am bucurat tare mult ca am putut lua parte la acest eveniment. Unde mai pui ca am si eu mai multe poze . De obicei , la astfel de evenimente aveam si eu 2-3 poze, dar acum eram doamna nasa. Titlu important .Va spun sincer ca mi-a placut sa fiu asa in centrul atentiei :mrgreen: si cred ca pe viitor voi mai repeta experienta.

M-am agitat inainte foarte mult, aveam impresia ca am uitat ceva si eram sigura ca ma voi incurca la Crez. Dupa spusele invitatilor sunt o mica Andreea Esca 😆 Cred ca mi-am gresit vocatia .

In orice caz, daca te pregatesti cu toate cele si esti atent la ceea ce trebuie sa faci in biserica , te descurci. Pe net am gasit foarte multe informatii, le-am sortat si am pus un pic din stilul marmotesc in tot ritualul. Duminica am fost si i-am facut baita traditionala , dupa care a adormit ca un bebelus 😆 Ca doar e un bebelus.

Ii doresc sa fie sanatoasa, fericita si sa nu ma uite de tot cand oi fi batrana. :mrgreen:

 

Daca ati avut experiente , astept sa mi le impartasiti , sper ca nu am fost singura emotionata 🙂

 

 

 

6 thoughts on “Prima experienta de nasit”

  1. Hihi, da, e un moment foarte emotionant, mai ales daca esti nas pentru prima data. Am si eu un finut, acum e ditamai barbatul, glumesc, e inca adolescent dar este inalt ca bradul. 😀
    Iti dai seama ca prima si ultima mea experienta de acest gen se pierde in negura timpului. Nu-mi mai aduc aminte decat ca imi era teama sa nu-l scap din maini pe micut… Mi s-a parut o ditamai responsabilitatea pentru varsta mea oarecum frageda. M-am descurcat insa onorabil, zic. 😛
    Si da, am si eu cateva fotografii de la eveniment. 😀

    Ii doresc finutei tale multa sanatate si noroc in viata! Sa creasca mare si sa fie fericita! 🙂

    1. Da o mare responsabilitate am simtit si eu, iar treaba cu scapatul crede-ma ca mi-a stat pe cap pana ce am prins-o :))) multumesc de gandurile bune 🙂

  2. felicitari! 🙂 eu n-am botezat pe nimeni pana acum
    sa fie sanatoasa cea mica si sa creasca mare si frumoasa ca si nasa ei 🙂

  3. Felicitari! Sa va fie de bine, sa fie sanatoasa finuta, sa va faca mandri de ea si sa ajungeti sa o vedeti si pe ea in postura de nasica 🙂

Leave a Reply

