baby, comunicare, de-ale mele, timpul

Hello, world!

Long time no see! Asa e cand ti se schimba viata cu totul. De cand s-a nascut piticul am fost la foc automat mai mereu. Am zis eu ca ne vom linisti prin august si mare dreptate am avut, inca suntem un pic obositi .
Am vrut sa revin, sa scriu si de fiecare data cand imi propuneam gaseam altceva de facut. De cele mai multe ori preferam sa mai prind cateva ore de somn, sa fiu fresh pentru micul marmotel. Stiu ca nu sunt singura femeie care e la primul copil , dar nu stiu zau cum reusesc alte mamici sa se organizeze atat de bine. Le admir ca isi fac timp pentru multe alte lucruri.
Presimt oricum ca voi avea un program mult mai stabil si poate cine stie, voi reusi sa scriu aproape zilnic. Dar de cele mai multe ori voi lasa laptopul sa mearga in gol pentru ca un mic marmotel ma va chema cu glasciorul lui dragalas. Cu asemenea momente nu te mai intalnesti, poate doar la un al doilea copil, insa acum e important el. Usor , usor ma voi ocupa si de mine ,chiar simt nevoia sa revin un pic in viata din online, imi e dor πŸ™‚
Pana atunci , o sa fur din timpul liber sa va povestesc din peripetiile mele de proaspata mamica.

Over and out , ca deja mi-a trecut ora de somn!

4 thoughts on “Hello, world!”

  1. ma bucur cand mai vad cate-o poza pe fb sau cate-un gand pe blog πŸ™‚ ce face micutul marmotel? cred ca mai are putin si umbla, sapoi o sa te epuizeze cat va trebui sa alergi dupa el πŸ™‚

    1. Heyy! Micul marmotel creste si se face mai frumos pe zi ce trece πŸ˜› Incerc sa imi organizez timpul cum pot mai bine si as vrea sa scriu mai des, simt ca am atatea de povestit ..dar poate reusesc eu o data si o data πŸ™‚ Ma bucur ca ai trecut pe aici si sper ca esti bine πŸ™‚

  2. Nu te grabi! Savureaza fiecare moment, fara sa te gandesti prea mult la online. Internetul si prietenii nu pleaca de aici, insa clipele petrecute cu copilul parca zboara si imediat te trezesti ca are 20 de ani… :))

    1. Vienela, ce surpriza placuta! Ai dreptate, deja au trecut 8 luni jumatate si nu imi vine sa cred cat de repede se duc clipele frumoase πŸ™‚ Te pup, sper sa ne revedem mai des in online πŸ™‚

Leave a Reply

