baby, de-ale mele, iubire, timpul

Ganduri de mamica

Au trecut aproape 9 luni de cand sunt proaspata mamica. Da, inca ma simt proaspata si probabil ca starea asta va mai dura ceva timp. Imi place, ma simt bine si sunt fericita. Rad cand micutul meu imi zambeste si imi dau lacrimile cand scoate un sunet nou sau cand striga “mama”. E cel mai tare sentiment pe care l-am avut vreodata si nu credeam ca poti simti atat de mult. Prioritatile s-au mai schimbat, motivele de fericire vin din lucruri mult mai simple si viata mea pare sa fie un carusel care se invarte in continuu. Partea faina este ca nu imi e rau de la atata invartit,ci ma simt excelent.

Cu toate astea, simt ca mai trebuie sa incep sa fac pe langa si altceva. Le admir pe mamicile din online pentru ca isi fac timp sa scrie, sa fie la curent cu tot ce se intampla si totodata sa fie si mamici full time. Am invatat inca o data ca timpul este atat de pretios si ca in jumatate de ora pot face multe daca ma impulsionez. La inceput cat dormea piticul , ma asezam pe un scaun si stateam pur si simplu. Ma bucuram de momentul de liniste si de relaxare si lasam in urma treburile de prin casa. Mi-am zis ca alea se pot face si nu ma bate nimeni daca nu am patul facut in primele ore ale diminetii. Ce-i drept nu sunt singura acasa, e si bunicuta cu noi si ma ajuta cand am nevoie, dar tot exista diverse de facut si nu imi dau seama cand trece timpul. Daca ma lungesc prea mult la cafeaua de dimineata nu mai apuc sa strang dezastrul lasat in urma 🙂

Am avut nevoie de ceva timp ca sa imi revin din nebunia ce se petrece in viata mea in ultimele luni si cred ca asta se intampla pentru ca am inceput sa ies mai mult. Am prins curaj si am iesit la plimbare cu cel mic cu masina. Ma aranjez, il imbrac cat mai dragut posibil si plec. Ma simt libera si ma simt extraordinar de bine. M-as plimba toata ziua prin parcuri , pe alei frumoase , chiar si aici in cartier. Lumea vazuta prin ochisorii piticului meu e frumoasa, chiar daca el nu stie sa imi arate chiar tot ce vede.

Trebuie sa recunosc, e diferit de tot ce am simtit pana acum , e un sentiment tare ciudat si frumos in acelasi timp, dar probabil asa patesc si mamicile celelalte. Si uite asa au trecut 9 luni , eu ma uit la el si ma intreb cum se face ca sunt mami a lui , iar el se uita la mine si parca imi spune :” nu te mai minuna atat, mami! chiar sunt al tau 🙂 ”

 

 

5 thoughts on “Ganduri de mamica”

  1. Sa fii mamica e cel mai frumos sentiment din lume. Ma bucur ca ai decis sa ne impartasesti si noua senzatiile si emotiile tale, Cornelia. 🙂 Bine te-am gasit! 🙂

    1. Multumesc, Eugen! Si voi sa cresteti sanatosi si frumosi 🙂 Si, da viata este frumoasa rau cand ai un copil 🙂

  2. asemenea ocupatii sa tot ai 🙂 e mare puiutul tau, trece repede vremea, imediat are un an si impodobiti bradul impreuna 🙂 nice!

Leave a Reply

