de-ale mele

Ce frumos ar fi daca ..

wallpapers-plaje

….2 zile din saptamana mi-as desfasura activitatea de la birou undeva pe o plaja linistita, sau pe platoul unui munte , sau oriunde altundeva in natura .

M-as vedea facand treaba asta, cu laptopul in brate , cu o bautura calda/rece in functie de unde sunt . Cred ca as fi muult mai relaxata, probabil ca nu m-ar deranja sa fac asta pentru tot restul vietii. Asta bineinteles pana ajung la 5 milioane de euro, ca acolo ma opresc πŸ˜† Ii las si pe altii sa faca bani,nu sunt egoista. M-a invatat mama sa fiu buna cu cei din jur, asa ca azi va impartasesc ideea mea buna . Give and you shall receive .

1539341-1280x1024-[DesktopNexus.com]

N-ar fi rau, nu-i asa?

3 thoughts on “Ce frumos ar fi daca ..”

  1. Ar fi excelent, iar pentru variatie, o saptamana am merge la munte iar in urmatoarea la mare. Dupa ce ca am eu doar excursii si relaxare in cap mai vii si tu cu ideile, pozele si articolul asta! :))

  2. eu nu cred ca m-as putea concentra intr-o astfel de locatie, cum sa lucrez acolo? as fii cu ochii peste tot, numa in laptop nu πŸ˜›
    in vacanta vreau sa ma bucur de peisaj, de vacanta in sine,vreau sa ma desprind total de ceea ce fac la job, parca n-as vrea sa le amestec. cred ca eu sunt mai ciudata πŸ˜€
    daca m-ar plati cineva sa lenevesc, sa incerc coktailuri si sa povestesc despre locurile frumoase din lumea asta, as face acest job cu mare drag πŸ™‚

  3. Nice, imi fuge si mie gandul la relaxare si calatorii, visez asa cu ochii deschisi :)))
    Lilly, ai si tu dreptate, dar as profita de locate dupa ce mi-as termina treaba, e un impuls destul de puternic sa te grabesti sa solutionezi toate problemele , nu-i asa?

Leave a Reply

