adunate, baby, citit, de-ale mele

Scurte de joi

Ma umplu de energie si mai multa cand vad soarele asta afara. Drumul spre munca parca e mai usor , nu ma mai agit atat de mult sa ajung intr-un timp record , pur si simplu admir cladirile ce se scalda in razele soarelui de dimineata. Asa mai vad si eu una alta, detalii pe care inainte nu le observam poate .

Si cu cat se incalzeste mai tare cu atat ne indarjim sa facem planuri de plimbare . Vrem sa bifam :

– Muzeul Satului ;

– Ferma animalelor ( gradina zoologica m-a intristat data trecuta, astept sa ajungem prin vreo tara straina sa vizitam una adevarata :mrgreen: ) ;

– vizita la mama acasa , sa ne plimbam prin padure , pe camp ;

-Muzeul Antipa– pe asta putem sa il vedem si cand e urat afara , macar nu stam in casa si nu ne plictisim ;

– parcuri cat mai multe – au amenajat tare frumos cei din sectorul 3 parcul Titan – se merita te plimbi pe acolo atunci cand nu e asa aglomerat ;

Sugestii de activitati in aer liber primim cu drag, deocamdata asta avem in gand.

Acum ca am rezolvat cu plimbarile , va zic ce mai citesc in ultimul timp cand mai prind o clipa libera . Pe langa Playful Parenting si inca o carte de mamicie pe care le-am inceput de ceva vreme, mai reusesc sa citesc si din blogurile mele preferate . Cu liniuta si de la capat, aveti ultimele articole citite de mine , bune de savurat la o cafea aromata :

– Hapi ca de obicei cu un articol interesant pe Ralix : http://ralix.ro/pe-aripile-orgasmului/

– Oana Kovacs ne scrie un articol tare fain despre agitatia din jurul varstei- http://oanakovacs.com/care-treaba-varsta/ 

-Si cat tot veni vorba de varsta, Nina are cateva idei tare bune de discutat pe linia asta – http://www.toane.ro/2015/03/am-42-de-ani-si-sunt-bine-cu-mine/ — bonus , mustrare deschisa catre Mihaela Radulescu

– pt mamici , aruncati un ochi si la Dana Rogoz –http://danarogoz.one.ro/mama-stie-reteta-cresterii-sanatoase/ —  a participat la o conferinta tare interesanta despre alimentatia celor mici .

Asadar am inceput cu sexul, apoi am trecut la dilemele varstei , putina picanterie cu un scandal si la final despre bebei si mancarica – meniul perfect pentru o zi  ca asta :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

