condus

Despre trafic si nu numai

Am zis ca nu voi scrie despre trafic. Dar pur si simplu nu pot, chiar nu pot . Am atatea intamplari de cand am inceput sa conduc zilnic prin Bucuresti , cred ca as putea scrie o trilogie ( sa fie cu suspans ca in Jocurile Foamei :mrgreen: ) .

Acum am deja 3 ani de cand sunt in jungla traficului bucurestean si am trecut la o masina mai mare. Am inceput cu o mica buburuza – https://marmotaa.wordpress.com/2011/11/15/sageata-argintie/, care si-a facut treaba tare bine. M-a dus peste tot, a rezistat la 2 accidente ( de incepator, fara raniti si probleme mari ) si a facut cateva drumuri dus-intors : Bucuresti – Bacau. A fost prima mea masina si tare mandra am fost de ea. A ajuns pe maini bune, chiar la o vecina din cartier, asa ca nu imi fac griji pentru ea.

Noua achizitie ( care nu-i chiar asa de noua – a sosit in familia noastra prin august anul trecut ) e nitel mai mare , mai lata , mai masina :mrgreen: Imi place la nebunie sa o conduc si chiar daca diferenta de dimensiuni este destul de mare , m-am obisnuit foarte repede cu ea. Eh, de cand am masina asta , ma mai baga si pe mine lumea in seama cand sunt in trafic. Pe vremea Ka-ului , eram cam invizibila si nu ma considerau ceilalti soferi un participant prea important. Si daca tot ma observa lumea mai bine, ii vad si eu pe ei mai bine 😆  In astia 3 ani de condus zilnic , intens prin nebunia asta am invatat niste chestii:

– nu conteaza daca nu ai voie sa parchezi in unele locuri , daca ai nevoie sa opresti , pui avariile si te duci si iti rezolvi treburile – nu conteaza ca ai blocat inca alte 5 persoane ;

– semnalul de stanga/dreapta nu este absolut necesar, manevrele se pot face oricand , de pe o banda pe alta , chiar si de pe prima banda pe a treia;

– femeile sunt cele mai rele , nu te-ar lasa sa te bagi in rand nicidecum ( am patit-o recent cu o tipa , zici ca ii luam strada , asa a inceput sa ma injure si sa ma claxoneze ..pfffai – am lasat-o sa treaca si mi-a dat voie un domn dragut si ma bag si eu in linie )

– linia de tramvai a devenit a doua sau a treia banda ( recunosc, m-am mai bagat si eu pe linia de tramvai , dar am intrat frumusel in coloana la timp )

– parcatul pe 2 locuri e o practica comuna 😆

– trebuie sa fii ATENT non-stop , sa te uiti stanga-dreapta mereu si dupa ce te-ai asigurat , sa te mai uiti inca o data , nu stii ce idiot face o manevra tampita si intra in tine .

– sicane in trafic vor fi mereu, am dat peste unii care se tot bagau in fata mea si puneau frana, m-am cam speriat si am tras pe dreapta, i-am lasat sa se duca in treaba lor .

– poti sa dai peste tot felul de oameni, sa te certi cu ei in trafic si la semafor daca te nimeresti pe langa ei poti sa ai surpriza sa se dea jos la tine sa iti loveasca masina.

Nervi, nebunie, nebuni- un adevarat turn Babel si cu toate astea tot nu las masina acasa. Sunt si eu o nebuna in  traficul asta infernal si incerc pe cat posibil sa nu ii deranjez pe ceilalti . Si de cele mai multe ori chiar reusesc 😆

 

 

9 thoughts on “Despre trafic si nu numai”

  1. In Bucuresti am avut mereu impresia ca se circula haotic. In ultimul an m-am convins ca ploiestenii ii imita in toate pe bucuresteni. :))))

    1. :)))) Ce simpatica ai fost , Vienela! Tatal meu uraste sa vina aici, ar prefera sa isi lase masina la intrarea orasului si sa foloseasca un mijloc de transport in comun sau sa venim noi sa il luam de acolo :)))))

  2. Citind randurile tale parca ma felicit pentru decizia de a nu da niciodata pentru carnet. Macar asa am si eu o viata mai linistita. :))) Ce, cu metroul nu e bine? 😛

    1. E bineee si cu metroul ! Tin minte ce mult mergeam pe jos cand foloseam mijl de transport in comun. Dar imi place tare mult ca am si avantaje, pot sa car si mai multe chestii dupa mine si in plus mai e si bebe acum 😀 si nu crezi ca vei da totusi de permis ?

  3. Desigur ca exista si avantaje, dar eu simt ca nu sunt facuta pentru asta. E ceva launtric, nu pot explica. Nu am imboldul ala, pasiunea…

  4. Desi, astazi, pentru prima data am simtit un mare regret ca nu am carnet. Ca nu am masina mea sa pot pleca oricand, oriunde as vrea. :))
    E foarte utila o masinuta. Iar in viata mai facem si lucrurile care nu ne plac(neaparat).

    1. Este in situatii de genul asta 🙂 ma simt atat de bine atunci cand trebuie sa ajung intr un loc si nu depind de nimeni, este f reconfortant 🙂

  5. Mult timp am obisnuit sa folosesc mijloacele de transport in Bucuresti. Odata, pentru a evita traficul si soferii care se cred soferi profesionisti, si a doua oara pentru a face miscare. Cu timpul, am fost constransa sa folosesc masina si iti dau dreptate atunci cand povestesti despre traficul din Bucuresti. Infernal !!! Iar femeile sunt foarte rele… Barbatii cedeaza, sunt mai intelegatori, dar nu si ele…

    1. Trenda, bine ai venit pe blog! Asta cu miscarea ii duc si eu dorul , de cand sunt cu masina peste tot m-am facut mai lenesa. Caut locuri de parcare apropiate de locul unde am treaba :)))

Leave a Reply

