amintiri, comunicare, de-ale mele, iubire, zambete

Fat-Frumos cel mic

Dupa cum ati banuit, este vorba de iubitul meu mai mic, Mihnea. Centrul universului meu. Nu credeam ca o sa am parte de un asemenea copil – si frumos si destept si sanatos (deh,fiecare cioara isi lauda puiul).  Pana acum am fost feriti de boli, au fost raceli usoare, dar nimic grav.

In aceasta mini vacanta, am stat acasa si m-am minunat cat de repede creste si cat de multe informatii poate sa proceseze in doar jumatate de zi. E incredibil cate poate sa tina minte si eu nu sunt stare sa tin minte in ce zi suntem. E drept, el inca nu stie ce e stresul, singurele situatii stresante pentru el sunt pierderea unei jucarii favorite sau murdarirea tricoului preferat. Si ma tot uit la omuletul asta mic de langa mine cum in cateva zile poate sa creasca cat altii in cativa ani ( asa cum spunea si povestea lui Fat Frumos). O fi complexul mamei mandre, dar piticul meu e senzational. Fiecare zi cu el e o noua experienta si believe it or not, ma mai invata si el cate ceva. Asa ca pot sa stau linistita ca nu le stiu pe toate, am tot timpul din lume sa invat alaturi de Mihnea. El ma invata sa uit de griji, sa ma asez pe iarba ( covorul din living) si sa ma joc cu animalele de plus. Ma invata cum sa dau masina dintr-o camera in alta si imi arata si cum sa ma spal pe maini. Micutii astia, cum le stiu ei pe toate ca niste oameni mari 🙂

IMG-20160504-WA0003

Stau cateodata si ma gandesc, oare am fost si eu asa de minunata cand eram mica? Sunt atatea amintiri pe care le pierdem din perioada asta si unele sunt atat de frumoase incat n-ai vrea sa le lasi sa treaca. Partea frumoasa in toata treaba asta e ca avem atatea modalitati de pastrare a amintirilor. El poate nu o sa isi aduca aminte ca ma jucam pe covor cu masinutele cu el, sau cum alergam dintr-o camera in alta. Asta cel putin pana se face mai mare, eu imi aduc aminte franturi din zile de pe la varsta de 4-5 ani – dar sunt atat de putine si nici macar nu sunt sigura ca sunt intregi. In urma cu ceva timp i-am deschis o adresa de mail si mi-am promis ca o sa ii trimit mailuri cat pot de des. Articolul asta va intra ca al doilea mail trimis. Putin. Dar de maine imi fac program sa ii trimit macar 2 mailuri pe saptamana. Oare le-o citi cand o fi mare ? Ramane de vazut.

Seara linistita sa aveti!

4 thoughts on “Fat-Frumos cel mic”

  1. Pentru parintii nostri cu siguranta am fost minunati. Praslea al tau e o frumusete de copil. Sa va bucurati unul de celalalt si sa invatati impreuna tot mai multe!
    Ha, ha, cu gandul asta mi-am deschis eu primul blog. Sa gaseasca acolo baiatul meu cat mai mult din gandurile mele, sa stie cat l-am iubit dupa ce nu voi mai fi. Intre timp am descoperit sa nu e interesat de ceea ce gandea ma-sa acum 4 sau 10 ani, asa ca am inceput sa scriu pentru mine. :)))

    1. Multumesc Vienela! Cine stie ce o fi peste ani si ani de zile, poate blogul asta nu o sa mai existe. De asta m-am gandit la adresa de mail, ii mai scriu cate-un gand si asa sa vada cum erau zilele cu el asa micut 🙂
      Posibil sa patesc si eu ca tine, sa imi doneze mie adresa lui de mail :))))

  2. Cred ca un copil care se simte iubit e un copil fericit. Are o copilarie frumoasa si un viitor luminos. Iar Mihnea simt inca de pe acum dragostea voastra iar mailurile vor fi doar o confirmare ulterioara si binevenita.

Leave a Reply

