de-ale mele, iubire, Uncategorized, zambete

Pandora – un inceput frumos de poveste

Am de ceva vreme in minte articolul asta. E despre noi, despre iubire, despre jumatatea din viata mea imperfecta.

Warning: urmeaza randuri siropoase, chestii din astea cu love 

Avem o poveste frumoasa in spate, un inceput incredibil de ridicol, un prezent minunat in trei si ne scriem viitorul asa cum stim noi mai bine. Voiam sa scriu despre omul meu, omul care de 9 ani ma iubeste, ma suporta, ma scoate din minti cateodata pentru ca apoi sa imi dau seama ca nu exista persoana mai potrivita pentru mine. Dupa atatia ani, inca ma surprinde, inca ma uit la el si tresar de emotie. Sunt zile in care ma simt o adolescenta care asteapta sa iasa la intalnire cu iubitul ei. Ajung inaintea lui acasa si simt ca nu mai am rabdare pana ajunge si el sa fie cu noi. Credeam ca dupa atata timp se va instala o rutina, ne vom plictisi unul de altul, dar nu e asa. Se intampla de foarte multe ori sa ma surprinda placut. Dupa ce am ajuns sa il cunosc mai bine, mi-am dat seama ca nu e genul romantic. Cel putin nu genul clasic de romantic. Dar a reusit de fiecare data sa imi faca surprize frumoase, sa imi aduca flori cand nu ma asteptam, sa ma faca sa zambesc atunci cand aveam nevoie si sa ma faca sa ies din starea proasta pe care o aveam intr-un anume moment. Si cel mai important, ma sustine in tot ceea ce fac. Siropos articol am mai conceput de data asta :))) Merita din plin.

De aici incepe povestea bratarii mele Pandora. Mi-am dorit-o enorm de mult si mi-a daruit-o atunci cand nu ma asteptam. Si de data asta chiar nu ma asteptam la nimic, am banuit spre final ca ceva nu e in regula, dar ca sa nu ii stric surpriza am tacut malc. Partea cea mai aiurea e ca in ziua in care mi-a dat bratara, m-am comportat ca a total bitch. Si nici macar nu eram in perioada aia a lunii. Dar ce sa te faci cu muierile nebune asa ca mine? Eh, daca si in zilele nebune ma suporta, e clar ca nu mai scap de el 😆 Dar nici el de mine.

Asa se continua povestea bratarii, eu nebuna, el un calm. Doi indragostiti, foarte putin plictisiti. Vreau sa adaug pe ea talismane potrivite, fiecare sa insemne ceva, sa spuna ceva despre mine, despre noi, despre viata pe care o alegem. Asta e si conceptul bratarii – sa incerci sa fii unic prin povestea ta – sa pui talismanele care te inspira, care spun ceva despre tine.1195958-200 Lovin’ it to the max!

p.s. credeam o data, mai demult ca mi s-a terminat norocul, sau ca nu sunt o persoana foarte norocoasa. M-am inselat, il am pe omul perfect in viata mea imperfecta. Si asta e norocul meu.

 

2 thoughts on “Pandora – un inceput frumos de poveste”

Leave a Reply

